Jump to content
Annons

A*udiomanikers skriftspråk


kallemio

Recommended Posts

Annons
  • Svar 67
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Lustigt att så många finner en såpass oviktig egenhet uppseendeväckande/irriterande. 😆

Nå, OnT: Jag tycker också att nivån är relativt hög; hyfsade till bra inspelningar och många välskrivna pop-/rocklåtar. En och annan har sin egen stil också men lite väl många låter som vad som helst och det är synd. Särskilt saknar jag intressanta elektroniska experiment.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

sisältää 😆 Du har hajat grejen!

OnT så hållA* med dig - det är det enda dåliga att för mycket är slätstruket, dessutom är det fel-tänkt då det (nästan) alltid vara de lite

"konstiga" sakerna som sticka ut lite som är det på riktigt mainstream-kommersiella, så har det alltid varit (o komma för alltid att vara?)

Mvh A*

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

sisältää 😆 Du har hajat grejen!

OnT så hållA* med dig - det är det enda dåliga att för mycket är slätstruket, dessutom är det fel-tänkt då det (nästan) alltid vara de lite

"konstiga" sakerna som sticka ut lite som är det på riktigt mainstream-kommersiella, så har det alltid varit (o komma för alltid att vara?)

Mvh A*

Ärligt talat, det är totalt omöjligt att förstå vad du skriver.

Link to comment
Dela på andra sajter

what's up med dina "A" egentligen? du sätter en sån där stjärna brevid på helt random ställen?

Snälla berätta för mig

Pluffo har också undrat en del om varför du skriver om dig själv i tredjeperson. Pluffo tycker att det är väldigt skumt. Men Pluffo är inte den som är Pluffo.

Link to comment
Dela på andra sajter

what's up med dina "A" egentligen? du sätter en sån där stjärna brevid på helt random ställen?

Snälla berätta för mig

Pluffo har också undrat en del om varför du skriver om dig själv i tredjeperson. Pluffo tycker att det är väldigt skumt. Men Pluffo är inte den som är Pluffo.

Nä... för Pluffo är Olsberg. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

what's up med dina "A" egentligen? du sätter en sån där stjärna brevid på helt random ställen?

Snälla berätta för mig

Pluffo har också undrat en del om varför du skriver om dig själv i tredjeperson. Pluffo tycker att det är väldigt skumt. Men Pluffo är inte den som är Pluffo.

Nä... för Pluffo är Olsberg. 😉

Schh! Inte så högt, så att alla hör...

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

what's up med dina "A" egentligen? du sätter en sån där stjärna brevid på helt random ställen?

Snälla berätta för mig

Pluffo har också undrat en del om varför du skriver om dig själv i tredjeperson. Pluffo tycker att det är väldigt skumt. Men Pluffo är inte den som är Pluffo.

Nä... för Pluffo är Olsberg. 😉

Haha eftersom det påpekas överallt att vi inte är på riktigt så kommer jag snart tro på det... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

hacke:

Han skriver att för mycket av musiken som presenteras i demokategorin är slätstruken samt att de som tror att slätstruket är det samma som kommersiellt gångbart missat att det faktiskt är tvärt om; det som sticker ut lite försiktigt säljer bäst.

Ohhh tack. Det var lite lättare att förstå. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat, det är totalt omöjligt att förstå vad du skriver.

- Ärligt talat är det mycket enkelt! T.o.m. A* förstår!

"sisältää** 😉 Du har hajat grejen!"

- sisältää 😉! Du har förstått saken / du har förstått!

OnT(opic)*** så håller A* med sisältää att för mycket av musiken som presenteras i demokategorin är slätstruken samt att dom som tror

slätstrukenhet är detsamma som kommersiellt gångbart har missat att det är precis tvärt om; det som sticker ut försiktigt säljer bäst och

så har det alltid varit (Beatles, Rolling Stones) och så kommer det för alltid att vara?

** Är ett användarnamn - kunde lika gärna varit Tord eller Lawrence.

*** OnT = On Topic = att följa ämnet i motsats till...

... OffT = Off Topic = att vara utanför ämnet = att inte följa ämnet!

Mvh A* (som speciellt vill tacka sisältää för den eminenta översättningen samt det almännA* stödjandet - Tack 🙂!)

(Inte speciellt ordblind - men mest knäppoFläppo!)

Redigerat av A*udiomaniker
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag bara ännu mera förvirrad. Jag har hela tiden trott att du varit dyslektiker och inte velat säga någonting för att inte såra dig  😄

Jag också. Han är inte bara konstig. Han är det med flit också?

Eller har jag missförstått det också?

Edit: Tror ni a*tt A*udioma*niker ta*r illa upp ifa*ll ja*g härmed ka*lla*r honom för infinitiv-ma*nnen?

Redigerat av vectro
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir helt galen..... Precis när jag tror att jag har fattat "hur" du skriver, så kommer det helt plötsligt ett ord/böjning som jag inte kan förstå i sammanhanget....

A* eller vad du nu heter... snälla hjälp mig att förstå!

Link to comment
Dela på andra sajter

Testa att köra A's inlägg genom den här tjänsten, det kanske hjälper. 😄

(det ironiska är att man märker knappt nån skillnad 😮)

haha, fyfan vilken ful! 😄

Det första inlägget fattade jag faktist bättre när jag läste genom fjortisprylen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

...för mycket av musiken som presenteras i demokategorin är slätstruken samt att dom som tror

slätstrukenhet är detsamma som kommersiellt gångbart har missat att det är precis tvärt om...

Kan ingen ladda upp nån sunkig träskblues à la Tom Waits?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fattar inte vad någon i denna tråden skriver. Är det någon form av koder ni använder?

Joja!

Alollola soskokrorivoveror hohärormomedod popå rorövovarorsospoproråkoketot!

Ocochoh soså lolägoggogeror vovi totilollol lolitote sosnonabobbobkokododeror:

[ bobetotydoderor jojagog.

] bobetotydoderor dodu.

[] bobetotydoderor vovi.

A* bobetotydoderor inonfofinonitotivovmomanonnonenon.

§§§ bobetotydoderor Ololsosboberorgog.

¤ bobetotydoderor "Kokanon vovi sostotämommoma omom gogitotarorrorenon i Dod?"

@ bobetotydoderor "Mominon e-momailol fofunonkokaror inontote. Dodu fofåror soskokrorivova hohäror isostotälolloletot."

$$$ bobetotydoderor "Jojagog hoharor foforortotfofaroranondode inontote fofåtottot noncocbob-popenongogarornona foföror mominon sosenonasostote poplolatottota momedod ägoggogsoskokärorarore"

|| bobetotydoderor "Sosagoganon omom dode totvovå totorornonenon"

ocochoh soslolutotloligogenon

¨¨¨ bobetotydoderor "Vovilolkoketot hohisoskokeloligogtot lolånongogtot inonlolägoggog jojagog jojusostot soskokrorevov..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det en gallup? Jag tycker att mixen var bra annars, fram till breaket, Men ändra lite på bastrumman och sidechaina A* genom ett multibandpassfilter skär vid 125 khz och kör allting genom mixern med de breda skärbladen. 😮

och förresten A*:a på du.... är det du Erik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...