rammega Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 (redigerat) Hej, Plötsligt sÄ fungerar inte ljudet nÀr jag klickar med musen pÄ ett event i variaudio lÀge. Jag har symbolen med högtalaren aktiv men inget ljud. Funkade för ett tag sen. Vad kan detta bero pÄ? Redigerat 29 augusti 2011 av rammega
Bierball Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Var det i samband med att du laddade hem senaste uppdateringen för Cubase? Jag kÀnner igen det dÀr, plötsligt efter en uppdatering sÄ kunde man inte lyssna direkt i Vari Audio.
rammega Postat 29 augusti 2011 TrÄdstartare Postat 29 augusti 2011 Fixat. Detta Àr lurigt. Kolla i conektions och i kontrollrum om du har ljudkortet med dig dÀr. Förmodligen inte. Eller sÄ Àr det inte aktivt. Aktivera och acoustis feedback funkar igen.
rammega Postat 16 september 2011 TrÄdstartare Postat 16 september 2011 NÀe jag fÄr nog backa igen. Det funkar inte. Finns det nÄgon som har koll pÄ configgen i detta Àmne. Tex. Finns det nÄgot i prefrences som ska vara i ller ur bockat? Ska studio fliken i cinnections vara aktiv eller inte .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.