Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vi sitter här och har spelat in med flera mikrofoner simultant till tre separata spår i Logic 9. Etta antal tagningar har det blivit och Logic lägger ju dessa som tagningar i en lista i regionen.

Nån som vet hur man redigerar dessa tagningar i alla 3 spåren samtidigt så att det blir likadant i alla spåren?

Annons
Postat (redigerat)

Vi testade det men det är bara 2 av dom 3 spåren som hänger på. Testat göra om gruppen men samma sak, bara 2 första spåren som fattar.

Då är det något annat som är fel. Jag brukar köra så på trumspår (10 eller fler spår) t.ex.

Du kanske kan bjuda på en skärmpdump så kan jag se om något ser tokigt ut?

Redigerat av Freddy
Postat

Vi lyckades fixa det! Jag hade för mej att det var genom grupperingar som du sa, men det funkade inte riktigt först. Datorn började knasa rejält, så det var nog nåt med det som satte stopp för oss. Men nu har vi lyckats perfa!

Tack för hjälpen.

Då är det något annat som är fel. Jag brukar köra så på trumspår (10 eller fler spår) t.ex.

Du kanske kan bjuda på en skärmpdump så kan jag se om något ser tokigt ut?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.