JJRockford Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Min dator fick ett litet ryck förut, och när jag skulle starta upp Mozilla Firefox, så kom det upp en ruta där man fick välja användarprofil, vilket aldrig har hänt innan. Gick givetvis inte heller att välja den enda profilen som var inlagd, eftersom den tydligen var upptagen. Så jag la till en ny användare, och då gick det att starta. Men går att det ändra tillbaks till en gamla användarprofilen på något sätt?! Har ju en del bokmärken där om inte annat, som jag inte gärna vill tappa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 (edited) Hänt mig med. Tror det funkade igen när jag startade om datorn. Och om du startar om så är ju i vilket fall som helst den första inte upptagen längre. Eller hur? det löste sig, vetetusan hur nu, men du kommer kunna komma in på din vanliga om du bara testar dig fram efter omstart. Edited February 13, 2005 by Neko Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJRockford Posted February 14, 2005 Author Share Posted February 14, 2005 (edited) Nu har jag startat om datorn (vilket ju brukar bota de flesta underliga fel!) men Firefox startas nog fortfarande med den nya profilen, eftersom jag inte kan se mina gamla bokmärken? Tycker att det borde finnas någonting bland menyerna där man kan välja "change active user profile" eller vad det nu kunde tänkas stå, men icke... I a f hittar inte jag något? Edited February 14, 2005 by JJRockford Link to comment Share on other sites More sharing options...
I_SoLaTE Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Nu har jag startat om datorn (vilket ju brukar bota de flesta underliga fel!) men Firefox startas nog fortfarande med den nya profilen, eftersom jag inte kan se mina gamla bokmärken? Tycker att det borde finnas någonting bland menyerna där man kan välja "change active user profile" eller vad det nu kunde tänkas stå, men icke... I a f hittar inte jag något? "Nu har jag startat om datorn (vilket ju brukar boota de flesta underliga fel!)" 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickel Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 Testa Start -> Kör -> firefox.exe -profilemanager Där ska du kunna ändra profil. Hoppas jag. 😆 Välj Default. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts