Jump to content
Annons

Vill verkligen lära mig FL

Recommended Posts

Solborg (oregistrerad)
Postat

Tjenna alla! jag är helt ny här! jag har Fl studio hemma nu, och har allvarliga problem att komma igång och lära mig det.

Ni vet patterns finns juh 9 olika, jag vill kunna göra en hel låt, men tex på pattern ett så vill jag ha en fruitkick med viss pitch, sen på den andre patterns vill jag ha nått annat ljud, men det går inte att ändra, alla blir likadant =(.

Kan inte nån tipsa mig om hur jag ska komma igång, har verkligen suttit i flera dagar nu det gå så jävla segt =(. tack =)

Annons
Solborg (oregistrerad)
Postat
Testat att läsa manualen? 😄

jag har ingen manual för jag laddade ner det, jag vet jag borde skämmas, men vill inte lägga pengar på ett program som jag inte vet nått om, så om det är bra så är det en självklarhet att jag köper det.

Solborg (oregistrerad)
Postat
Eller söka på internet? http://www.flstudio.com/help/ 😄

Står väl inget som lär mig nått där? vill typ ha nån nybörjar kurs eller nått, en guide

Postat

Jag ska vara vänlig... Klicka på rutan där siffran visas och dra sedan upp och ner för fler.

Men jag som självlärd FL användare måste bara säga att manualen oavsett om den är fysisk eller digital är guld. Provade mig fram och varje gång jag fastnade fans lösningen där. Tar bara tid att hitta... Tålamod.

Postat
Står väl inget som lär mig nått där?

Inte? 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.