LoBodomy94 Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Tja! Jag har ett väldigt jobbigt problem. Jag kan inte få drivrutinerna till mittt Alesis multimix 16 firewire att funka! Är det någon annan som har samma problem eller har lyckats lösa detta problem. Dem enda drivrutinerna jag fått att funka innan var dem som var på den medföljade CD-skivan men tyvärr är dem bara 32 bits drivrutiner och jag använder Windows 7 64 bits. Skulle verkligen uppskatta hjälp! Tack i förväg //Axel
peterT Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Har du provat drivrutinerna från denna sida http://www.alesis.com/multimix16firewire
LoBodomy94 Postat 26 april 2011 Trådstartare Postat 26 april 2011 Jodå, Har testat varenda en av dem drivrutinerna. Men jag får försöka komma på något sätt att simulera Windows XP för att slippa installera om hela datorn. 😉
SimonM (oregistrerad) Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 (redigerat) Hade problem när jag körde på vista. Nu har jag Xp och har inga problem. Lyckat till! Redigerat 4 maj 2011 av SimonM
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.