Joel Liljekvist Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 Hej gott folk & god kväll. Nu har jag ett svagt anslag av panik i kroppen då mitt FL har fått för sig att gå och bli tokigt. Jag har i stort sett två stycken låtar klara för en singel och det är så otroligt typiskt att det ska börja jävlas nu när det är så nära. Problemet är följande, när jag öppnar ett projekt så krashar FL studio omedelbart. Endast ett fåtal som inte krashar inom ramen av 20 sekunder men sedan faller dem med. Jag kan inte ens exportera eller gå igenom inställningar. Det verkar dock som att FL fungerar helt OK när jag endast öppnar ett nytt & tomt projekt. Det ska tilläggas att det fungerat felfritt sedan jag köpte datorn för cirka ett par månader sedan. Det var nu ikväll det bara började strula. Jag har provat följande: Avinstallerat olika VST'er som jag använder. Startat om datorn. Ominstallerat FL Studio. Ingenting hjälper. Snälla, om någon har något konstruktivt att tillägga kring mitt problem så är jag mer än tacksam! Mvh (ursäkta eventuella stavfel & grammatiska snedsteg)
Hjorten Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 Det ska finnas ett menyval som heter Debug, eller något i den stilen. Kopiera det som står där, gå till det officiella forumet och posta där. Finns säkert någon där som kan hjälpa.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.