Annons

Skapa en sÄng dub med plugin.

Rocktroll

Jag sÄg en video i nÄgot forum/kanal jag inte lÀngre kan komma ihÄg.

DÀr tog dom en sÄngprestation och drog det genom en plugg(som Àndrade lite timing och pitch eller liiknande) och bouncade ut ett nytt sÄng spÄr som blev en variation av första.

SÄ istÀllet för att sjunga en gÄng till sÄ skapade dom en dubb pÄ sÄngen med denna plugin.

Är det nĂ„gon som vet vad det kan vara för plugg? Eller hur jag kan göra nĂ„got liknande i logic?

tack för att ni tog er tid at lÀsa detta.

mvh/ Lelle

Dela pÄ andra sajter

Annons

Nja - "An evaluation copy of CMX may be downloaded for free. The evaluation copy becomes legitimate when you purchase either of the two license options." 😉

Jepp, men deras "evaulation copy" Ă€r fullversion och den Ă€r inte heller tidsbegrĂ€nsad. Gratis kanske Ă€r fel ord, fullt fungerande demo dĂ„. 🙂

Dela pÄ andra sajter

och den Àr inte heller tidsbegrÀnsad.

Nja, kanske har Àndrats pÄ senare tid men sÄhÀr skriver dom pÄ sitt forum iaf:

"The evaluation period is 30 days.

They are absolutely uncrippled. The only difference is that after 30 days, you are technically violating the license agreement and starting to build up bad karma. That's it. No tricks, no disabled plugins or features, no nothing. We just require that at the end of 30 days (or before, if you've made up your mind) that you either remove the plugins from your computer, or buy a license. We have no way to force you to do that, and frankly, no desire to go out there and hold a gun to anyone's head via some technological booby-trap, so we just trust you guys to do the right thing, instead. It's easier for us, and better for you, since copy protection that isn't there can't screw up your computer."

â˜ș

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...