Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Dream theater inspirerat ?Bra lÄt ,strÄkar,arrangemang mm. Ja vad ska man mera sÀga.

Jo ! Att jag diggar detta fett ! đŸ„°

Redigerat av kardo
drloop (oregistrerad)
Postat

SÄ dÀr ja, nice!

Antar du har fingrar med i lÄten KWS?

Sjunger spelar gura, trummor eller allt?

Postat

SÄ dÀr ja, nice!

Antar du har fingrar med i lÄten KWS?

Sjunger spelar gura, trummor eller allt?

Det Ă€r ett band som bett mig mixa plattan. Men jag lirar lite hĂ€r och dĂ€r med lite Omnisphere. FÖ har dom gjort allt sjĂ€lva. â˜ș

drloop (oregistrerad)
Postat

Det Ă€r ett band som bett mig mixa plattan. Men jag lirar lite hĂ€r och dĂ€r med lite Omnisphere. FÖ har dom gjort allt sjĂ€lva. â˜ș

Gööööttttt!

• 2 mĂ„nader senare...
Postat

Skön lĂ„t - blev avskrĂ€ckt av DT-referenserna först. LĂ„ter bra men sĂ„ngen i de lugna partierna kunde gott upp ett par snĂ€pp i volym. Kaxig virvel! 🙂

Postat

LÄter bra!

snyggt och rent!

Kanske att hela bandet skulle ta och bli lite argare...nÄgot för slÀtt för mig.

Postat

LÄter bra!

snyggt och rent!

Kanske att hela bandet skulle ta och bli lite argare...nÄgot för slÀtt för mig.

Well, denna lÄt Àr just den snÀllaste lÄten pÄ plattan. En av tvÄ ballader typ.

Ska kolla om jag fĂ„r slĂ€ppa nĂ„n som Ă€r lite argare! 😉

• 5 mĂ„nader senare...
Postat

Skön lĂ„t - blev avskrĂ€ckt av DT-referenserna först. LĂ„ter bra men sĂ„ngen i de lugna partierna kunde gott upp ett par snĂ€pp i volym. Kaxig virvel! 🙂

Det Àr en sidesnare pÄ 10 tum! Sen pÄ refrÀngen lirar han pÄ en vanlig 14"

Postat

riktigt bra lĂ„t, kul att lyssna pĂ„ 🙂 synd att texten var sĂ„ pass corny men det Ă€r vĂ€l knappast upp till dig att Ă„tgĂ€rda?

Postat

riktigt bra lĂ„t, kul att lyssna pĂ„ 🙂 synd att texten var sĂ„ pass corny men det Ă€r vĂ€l knappast upp till dig att Ă„tgĂ€rda?

Hehe ja! Hela plattan Ă€r en story. Handlar om aliens och att han blir bortrövad och hamnar pĂ„ en annan planet i 1000 Ă„r typ och det hĂ€r Ă€r vĂ€l en saknad till sin kĂ€ra som han kan se men inte nĂ„. Bandet Ă€r suckes för sĂ„na hĂ€r saker! 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.