KillwithSkill Postat 18 mars 2011 Postat 18 mars 2011 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 19 mars 2011 av KillwithSkill
kardo Postat 18 mars 2011 Postat 18 mars 2011 (redigerat) Dream theater inspirerat ?Bra lĂ„t ,strĂ„kar,arrangemang mm. Ja vad ska man mera sĂ€ga. Jo ! Att jag diggar detta fett ! đ„° Redigerat 18 mars 2011 av kardo
KillwithSkill Postat 19 mars 2011 TrÄdstartare Postat 19 mars 2011 (redigerat) Jo, lite dream Àr det ju... Redigerat 19 mars 2011 av KillwithSkill
KillwithSkill Postat 19 mars 2011 TrĂ„dstartare Postat 19 mars 2011 FelĂ€nkat, men nu Ă„tgĂ€rdat! Rock and Rolf! âșïž
drloop (oregistrerad) Postat 19 mars 2011 Postat 19 mars 2011 SÄ dÀr ja, nice! Antar du har fingrar med i lÄten KWS? Sjunger spelar gura, trummor eller allt?
KillwithSkill Postat 19 mars 2011 TrĂ„dstartare Postat 19 mars 2011 SĂ„ dĂ€r ja, nice! Antar du har fingrar med i lĂ„ten KWS? Sjunger spelar gura, trummor eller allt? Det Ă€r ett band som bett mig mixa plattan. Men jag lirar lite hĂ€r och dĂ€r med lite Omnisphere. FĂ har dom gjort allt sjĂ€lva. âșïž
drloop (oregistrerad) Postat 19 mars 2011 Postat 19 mars 2011 Det Ă€r ett band som bett mig mixa plattan. Men jag lirar lite hĂ€r och dĂ€r med lite Omnisphere. FĂ har dom gjort allt sjĂ€lva. âșïž Gööööttttt!
Hellpig Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 Skön lĂ„t - blev avskrĂ€ckt av DT-referenserna först. LĂ„ter bra men sĂ„ngen i de lugna partierna kunde gott upp ett par snĂ€pp i volym. Kaxig virvel! đ
aROCKER Postat 20 juni 2011 Postat 20 juni 2011 LÄter bra! snyggt och rent! Kanske att hela bandet skulle ta och bli lite argare...nÄgot för slÀtt för mig.
KillwithSkill Postat 20 juni 2011 TrĂ„dstartare Postat 20 juni 2011 LĂ„ter bra! snyggt och rent! Kanske att hela bandet skulle ta och bli lite argare...nĂ„got för slĂ€tt för mig. Well, denna lĂ„t Ă€r just den snĂ€llaste lĂ„ten pĂ„ plattan. En av tvĂ„ ballader typ. Ska kolla om jag fĂ„r slĂ€ppa nĂ„n som Ă€r lite argare! đ
KillwithSkill Postat 17 december 2011 TrĂ„dstartare Postat 17 december 2011 Skön lĂ„t - blev avskrĂ€ckt av DT-referenserna först. LĂ„ter bra men sĂ„ngen i de lugna partierna kunde gott upp ett par snĂ€pp i volym. Kaxig virvel! đ Det Ă€r en sidesnare pĂ„ 10 tum! Sen pĂ„ refrĂ€ngen lirar han pĂ„ en vanlig 14"
Zakyath Postat 17 december 2011 Postat 17 december 2011 riktigt bra lĂ„t, kul att lyssna pĂ„ đ synd att texten var sĂ„ pass corny men det Ă€r vĂ€l knappast upp till dig att Ă„tgĂ€rda?
KillwithSkill Postat 17 december 2011 TrĂ„dstartare Postat 17 december 2011 riktigt bra lĂ„t, kul att lyssna pĂ„ đ synd att texten var sĂ„ pass corny men det Ă€r vĂ€l knappast upp till dig att Ă„tgĂ€rda? Hehe ja! Hela plattan Ă€r en story. Handlar om aliens och att han blir bortrövad och hamnar pĂ„ en annan planet i 1000 Ă„r typ och det hĂ€r Ă€r vĂ€l en saknad till sin kĂ€ra som han kan se men inte nĂ„. Bandet Ă€r suckes för sĂ„na hĂ€r saker! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.