Rawbert Postat 7 mars 2011 Postat 7 mars 2011 (redigerat) Rob Le Pitch - Trash / Headbanger ute nu på Beatport https://www.beatport.com/en-US/html/content/release/detail/341096/trash-headbanger Redigerat 22 mars 2011 av Rawbert
Rawbert Postat 9 mars 2011 Trådstartare Postat 9 mars 2011 Besök min Facebook sida för senaste info http://www.facebook.com/pages/Rob-Le-Pitch/278131367811
Polder Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Trodde det var metal, så jag blev lite besviken 🙂 Metal på beatport =) hehe...
pikzel Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Trodde det var metal, så jag blev lite besviken 🙂 Ehm, vad fick du det ifrån? =)
Rawbert Postat 9 mars 2011 Trådstartare Postat 9 mars 2011 Trodde det var metal, så jag blev lite besviken 🙂 😄
Rawbert Postat 22 mars 2011 Trådstartare Postat 22 mars 2011 Har fått lite promo feedback: Thomas Gold (Cr2 | Toolroom | MOS): cool. JFK (MSTRKRFT): trash seems cool. Asle (Blow Out | Cr2): good job. Roger Sanchez (Stealth | Release Yourself): For the kids! Larry Tee (Ultra): trash rocks! Tom Findlay (Groove Armada): trash is fav, nice heavy groove in the middle section Lloyd Chapman (Fish Dont Dance DJs): Off there tits Omid 16b (Hooj): Support Brian Taaffe (The Sequence Radisohow): Really like the headbanger track.. nice chunk from it 😉 Footloose (Radio1 Xtra): Trash is some sic ass riddim! Trent Cantrelle: Trash is cool Jesse Voorn (Stealth | Release Yourself): sounds cool Sarah Main (Pacha Ibiza): support. Moussa Clarke (Ovenready): this makes me thinks of gurning hordes of ravers wearing gas masks - mentalness! Bad Boy Bill: supporting this, thanks. Jorge Jaramillo (Subliminal): Trash is excellent, proper dirt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.