prototyp Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Tjena.. Jag har en tÀvling med en kompis vem som fÄr mest followers pÄ twitter inom en mÄnads tid sÄ följ mig sÄ följer jag dig! www.twitter.com/MainstarSWE Mvh Douglas
Assar Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 vad Àr twitter Det Àr som sms, fast man skickar det inte till nÄn sÀrskild ...
Umemagnus Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Kort förklaring för den oinvigde; NÀr man ser folk pÄ stan stÄ och högt prata/skrika med sig sjÀlv, kallas dom för idioter eller byfÄnar, pÄ internet kallas det "Twitter" ... NÀr samma folk stÄr pÄ slÀktkalas och pratar högt/ skriker för sig sjÀlv, kallas det för "Facebook" pÄ internetsprÄk... ungefÀr... NÀr 30+are Àr pÄ nÀtet och lÀgger upp en blid pÄ sig sjÀlva som Àr 10 Är yngre, samt förskönar sitt sorgliga liv = "Lunarstorm"... NÀr HÀlarbosse stÄr och krÀnger stereoapparater frÄn bakluckan pÄ sin risiga volvo 240... Internetmotsvarigheten; "Blocket" NÀr samma person gör det, fast tar emot mÄnga intressenter som budar; "Tradera" FrÄgor pÄ det? 6
prototyp Postat 8 januari 2011 TrÄdstartare Postat 8 januari 2011 hahahaha utan tvekan Ärets förklaring! BIG UP
linuskarlsson Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 RĂ€knar med att du följer mig tillbaka đ
Björn Olsberg Postat 8 januari 2011 Postat 8 januari 2011 Det blir en stor Gilla pĂ„ det, Magnus! đ
prototyp Postat 8 januari 2011 TrÄdstartare Postat 8 januari 2011 sjÀlvklart följer jag alla tillbaka:)
Umemagnus Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Tack, nu vet jag ocksĂ„ vad twitter Ă€r đ đ
Jetblack Postat 10 januari 2011 Postat 10 januari 2011 Jag har ocksÄ Twitter, men de enda som följer mig Àr nÄgra amerikanska företag (!). Kolla gÀrna in http://twitter.com/johanlindback ni som har Twitter.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.