k9 (oregistrerad) Postat 30 januari 2005 Postat 30 januari 2005 Har kollat runt efter olika Preamp´s och kanal strippar och fölleör spl goldmike2. har någon provat den?
joachime Postat 30 januari 2005 Postat 30 januari 2005 Jag har den tidigare modellen (som heter Gold Mike, rätt och slätt). Har ännu inte mixat något material som jag spelat in genom den, så jag har inte 100% pejl på hur den funkar. Men när jag spelat in genom den har jag tyckt att den låter relativt varm (men ändå fast) i botten och luftig i diskanten. Jag har enbart spelat in sång genom den hittillls. Vet inte hur stor skillnad det är på mitt exemplar och den senare varianten. Men båda säljs fortfarande och det är en ganska stor prisskillnad, så någon skillnad borde vet vara.
ChrioN Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Har funderat många gånger på att köpa en...SPL är ju ett bra märke. recension: http://www.soundonsound.com/sos/jun99/arti...d51562d35f1018b
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.