Jump to content
Annons

Jag mixar din låt/demo gratis.


jmysss

Recommended Posts

Hej,

jag mixar gärna din/er låt/demo - gratis. Detta för att skrapa ihop fler referenser och erfarenheter av olika generes.

Normalt så producerar och mixar jag rnb/pop (rihanna typ), dance, pop, rock - inspelningar (levande musik) & digitalt.

Jag har även mixat en del olika generes, där jag inte producerat, så som rock, country och pop.

Jag gör som sagt detta gratis och sen så tycker jag det är schysst då det finns många där ute som sitter på låtar och demos

men inte har råd att mixa grejerna.

Så låter det intressant är det bara skicka ett pm här på forumet. PM:ar du så skriv genere och var jag kan hämta filerna, alt. efter min mail.

Inget kallprat som inte leder någonstans tack 😄 Då menar jag en konversation som tar flera dagar och ser ut ungefär såhär;

"Kan du mixa hiphop?" "Japp" "Okej min kompis är skitgrym ska höra om han behöver" "....."

hiphop är oxå välkommet 🙂

Iof så vore det trevligt att bli creddad på er myspace eller liknande om ni bestämmer er för att lägga ut mixen 🙂

Hör av er!

mvh jmyS

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Låter som ett bra initiativ. Tror det skulle underlätta för folk om du länkade till lite olika låtar du mixat/prouducerat som referens.

mvh Jon

Håller med ovanstående. Och så vill ju folk oftast få sin bästa låt ommixad samtidigt som de är rädda för att släppa ifrån sig materialet =)

Du får dock gärna göra en mix på någon av mina låtar. Men det är Progressive House det =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med ovanstående. Och så vill ju folk oftast få sin bästa låt ommixad samtidigt som de är rädda för att släppa ifrån sig materialet =)

Du får dock gärna göra en mix på någon av mina låtar. Men det är Progressive House det =)

Sant, ska se om jag kan lägga upp något.

Mixa house har jag väl inte gjort så mycket, Man jag har 'försökt' göra egen house och jag testar gärna 😄

pm:ad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...