Jump to content
Annons

Problem med myspaceprofil


Bloeas

Recommended Posts

Jag blir tokig på detta, är det nått jag missat?

När jag byte till den nya layouten för ett tag sedan, stannade koden med mina videos kvar i biografin. Jag tog bort allt där men dom ligger kvar i profilen ändå? Jag har försökt några ggr nu med att få bort dom men det går inte. Det ligger även videos som andra personer gjort med mina låtar, så det hjälper ju inte att radera filerna helt heller.

www.myspace.com/andreasbloom

Snälla är det någon som har koll på detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är så det funkar nu, om man inte redigerade sin bio ( där man oftas lade in länkar i "gamla myspace") så är man "rökt".

Men om du hittar en lösning så vill jag med veta, jag har gjort samma tabbe:-(

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar att om du trycker på anpassa profil, går till HTML-rutan till höger där alla grejer ligger och tar bort hela rutan, så finns den fortfarande kvar när du sparar och publicerar ändringarna?

Underbart, tack!! =)

Jag hade ingen aning om att man kunde flytta och ta bort moduler på profilsidan...

Onsatan. Jag skulle gissa på att det står någonstans högst upp på din personliga sida hur du gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur/var konverterar ni?

Ska tydligen ske en automatisk uppgradering till myspace 3.0 för alla profiler den 15 november, alltså måndag. Men annars är det Profil > Anpassa profil 2.0 (eller nåt liknande), det tar dig till en sida där du kan uppgradera till 3.0. Lite krångligt..

Redigerat av Rabieshund
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...