Mellony Postat 19 november 2010 Trådstartare Postat 19 november 2010 jag fastnar sällan för sånt här, men sjukt coolt ståbasljud, fast det kanske inte riktigt är vad du är ute efter 😉 http://www.youtube.com/watch?v=EhkikSNLHWQ Nu kan jag inte lyssna, men du ville ju vara med på inspelningen så du får absolut tycka till lite om du vill. 🙂
Jasi Postat 19 november 2010 Postat 19 november 2010 Det finns en podcast serie som heter www.homerecordingshow.com Dom hade en speciell podcst med just att spela in kontrabas. Vet ej vilken episod med det finns i titeln på den så leta där.
Demonproducenten Postat 22 november 2010 Postat 22 november 2010 Jo, jag mickade på den sidan där ingen pianist sitter. Hitta de nån nätsida där det stod lämpliga centimetermått från golv och i sidled. Gjorde så som de föreslog. Oftast gör jag nog tvärtom vad folk säger åt mig, men inte då. Jag hade rördriften på i ART-preampen också av nån anledning. Det fanns ett piano-valve-preset på den så jag chansade på det. bra då har vi klarat ut det 🙂 då var det den sidan jag trodde
Demonproducenten Postat 22 november 2010 Postat 22 november 2010 Nödvändigt inlägg.. ja till skillnad från ditt
Mellony Postat 22 november 2010 Trådstartare Postat 22 november 2010 ja till skillnad från ditt Haha.. Säger då det! 😆
Demonproducenten Postat 22 november 2010 Postat 22 november 2010 Haha.. Säger då det! 😆 du kanske inte förstod?
Mellony Postat 22 november 2010 Trådstartare Postat 22 november 2010 Det finns en podcast serie som heter www.homerecordingshow.com Dom hade en speciell podcst med just att spela in kontrabas. Vet ej vilken episod med det finns i titeln på den så leta där. Tackar, ska kika in!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.