Jump to content
Annons

Mitt första steg in i VST världen

Recommended Posts

ollese (oregistrerad)
Postat

Hej allihoppa,

Jag har gjort mitt första steget in i VST världen, och första försök med pianorollen 😄

Jag måste säga man blir helt sugen på allt detta... 🥰

mvh Olle

OBS ursäkta för skrivfel, jag är inte Svensk

Annons
Postat

Välkommen till fångarna på fortet! :rolleyes: . Ja där finns sjukt mycket effekter som kan inspirera och ta en vidare i det ljudliga landskapet. Men glöm inte bort dig själv bara! Ja, så att det är effekten som gör låten och inte dina idéer. Se dom som arbetsverktyg till vart du vill komma hän. Fräck liten minivideo där 🙂 . Oroa dig inte för stavningen. Man fattade dig bra. Skulle du vara osäker på ett ord, så finns där säkert massor av exempel i forumtrådarna 😆

ollese (oregistrerad)
Postat

Tack för svaret. Jag har mycket att lära men det är kul. Jag har spelat synth sedan länge.. och är autodidakt (vet inte om det är ett bra ord men jag menar att jag har lärt mig själv) Det här är första steget men inte sista 😄

mvh Olle (BTESweden)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.