cm0s Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Fler bilder hÀr http://fr.audiofanzine.com/salons/index,pa...idsalon,13.html
hackeman Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Njaa... dreglar inte, de/dem/dom ser lite vÀl bimbo-aktiga ut tycker jag...
Pluffo Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Jag tycker bara at det verkar vara en massa skĂ€ggiga föredettingar som stĂ„r och svĂ€nger med sina pudelfrisyrer pĂ„ scen. NĂ€, tacka vet jag att sitta hemma och vĂ€nta pĂ„ att EWQLSO Silver Edition ska trilla ner i brevlĂ„dan. đ±
denton (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Ja jĂ€vlar det var gitarrer i bakgrunden tog mig ca 5 minuter innan jag upptĂ€ckte det đ±đ
Tokas Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Njaa... dreglar inte, de/dem/dom ser lite vĂ€l bimbo-aktiga ut tycker jag... Haha, Ă€r det riktiga mĂ€nniskor eller skyltdockor?? đ
Lundin Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Ahh..va ju lite för lite plast pĂ„ dom dĂ€r...hmmm..kramer kanske betalar per hg đ ..eller sĂ„ kanske det ska vara lagom iögonfallande sĂ„ folk ser gitarrerna ocksĂ„..
hackeman Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Haha, Ă€r det riktiga mĂ€nniskor eller skyltdockor?? đ Skrynkliga knĂ€n = riktiga mĂ€nniskor đ
wonderboy Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Usch, jag blir verkligen illa berörd! Skriver vi Ă„r 2005, eller? Att bara utnyttja dem pĂ„ det dĂ€r viset! Att bara hĂ€nga ut dem med behagen vĂ€l synliga och deras formfullĂ€ndade kroppar, usch! Jag blir fanimej illamĂ„ende, nĂ„gon borde reagera! Jag tycker det Ă€r dĂ„lig stil av Er andra att hĂ„lla pĂ„ och raljera över det hĂ€r! SkĂ€mmes pĂ„ Er! Jag menar, vem som helst kan gĂ„ fram och fingra pĂ„ deras halsar eller ta dem pĂ„ "stallet". Förresten, sĂ„g Ni tjejerna framför gitarrerna? De var vĂ€l för söta?! đ
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 (redigerat) https://www.studio.se/index.php?showtopic=7854 svara pÄ den frÄgan om ni kan demonen, hacke och wondeboy fÄr 4 av 5 möjliga gubbslemmspoÀng Redigerat 25 januari 2005 av maxmaxmax
hackeman Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 https://www.studio.se/index.php?showtopic=7854 svara pĂ„ den frĂ„gan om ni kan demonen, hacke och wondeboy fĂ„r 4 av 5 möjliga gubbslemmspoĂ€ng gubbslemspoĂ€ng, stavas det ju. jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha hĂ€r, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite vĂ€l plastiga ut, snarare Ă€n att vi höjer dem till skyarna. jag kan inte vara sĂ€ker, men jag misstĂ€nker att musikkomponerande tjejer inte kommer speciellt bra överens med tjejerna pĂ„ bilden ovan. đ men vi kan ju försöka med "ooohhh.. kolla bruuuudarnaa.. kolla p*ttarnaaaa...!! vill ****** !!" a la "bonniga benny" och se om det lockar hit fler tjejer. đ hwagang, knĂ€pp mig pĂ„ nosen om jag har fel.. đ
Reason Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Snacka inte skit...tjejen till höger heter Gwen Giraldo och har utbildat sig hos sjÀlvaste Edward Van Halen
hackeman Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Snacka inte skit...tjejen till höger heter Gwen Giraldo och har utbildat sig hos sjĂ€lvaste Edward Van Halen Mhmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. đ
sisÀltÀÀ Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Det kan finnas (nÄgra) fler kvinnor hÀr Àn ni tror, alla annonserar inte sitt kön.
Egghuvud Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Alla Àr vi mÀnniskor pÄ den ensliga planeten jorden.....
Reason Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Det kan finnas (nÄgra) fler kvinnor hÀr Àn ni tror, alla annonserar inte sitt kön. Det kan nog stÀmma. Jag tror iaf att Nattvaktaren Àr en kvinna (Kanske Babben Larsson eller nÄn)
captain nemo (oregistrerad) Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Det kan finnas (nĂ„gra) fler kvinnor hĂ€r Ă€n ni tror, alla annonserar inte sitt kön. Det kan nog stĂ€mma. Jag tror iaf att Nattvaktaren Ă€r en kvinna (Kanske Babben Larsson eller nĂ„n) đ Ja, han Ă€r ju bra pĂ„ att baka tĂ„rtor till CafĂ© Norrköping... //nemo
hackeman Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Alla Ă€r vi mĂ€nniskor pĂ„ den ensliga planeten jorden..... Förutom vissa som Ă€r ĂGG. đ
aspucko Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Den hÀr typen av marknadsföring skulle kunna fÄ mig att avstÄ frÄn att köpa en gitarr...
tordA Postat 26 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 26 januari 2005 Det kan finnas (nĂ„gra) fler kvinnor hĂ€r Ă€n ni tror, alla annonserar inte sitt kön. đ hur annonserar man ett kön... det fĂ„r bli i en porrblaska dĂ„...
sisĂ€ltÀÀ Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Förslag: "Hej, jag heter Lena och Ă€r ny hĂ€r." đ
Pluffo Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha hĂ€r, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite vĂ€l plastiga ut, snarare Ă€n att vi höjer dem till skyarna. Varför ska man klanka ner pĂ„ plastiga tjejer? De Ă€r vĂ€l lika mycket vĂ€rda dem med? Det Ă€r insidan som rĂ€knas vet ni vĂ€l. đ
hackeman Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha hĂ€r, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite vĂ€l plastiga ut, snarare Ă€n att vi höjer dem till skyarna. Varför ska man klanka ner pĂ„ plastiga tjejer? De Ă€r vĂ€l lika mycket vĂ€rda dem med? Det Ă€r insidan som rĂ€knas vet ni vĂ€l. đ Jag sade inget om deras vĂ€rde... đ
Twilight_Zound Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Kan ju inte va speciellt bra prylar dom krĂ€nger eftersom dom mĂ„ste ha SĂ NA bönor i montern... đ
D Vibe Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Hittade den hÀr bilden pÄ www.datormusik.net http://www.jam.se/images/EVOLVERBOB.jpg Kan det vara frÄn Namm-mÀssan? För de som inte vet, sÄ Àr det Bob Moog (skaparen av den legendariska Moog-synthen) som kollar in en Evolver-synth /Daniel
D Vibe Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 Ah, jomenvisst, det Àr frÄn Jam's besök dÀr.. http://www.jam.se/namm_2005.htm /Daniel
Barden Postat 26 januari 2005 Postat 26 januari 2005 jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha hĂ€r, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite vĂ€l plastiga ut, snarare Ă€n att vi höjer dem till skyarna. Varför ska man klanka ner pĂ„ plastiga tjejer? De Ă€r vĂ€l lika mycket vĂ€rda dem med? Det Ă€r insidan som rĂ€knas vet ni vĂ€l. Jag sade inget om deras vĂ€rde... đ Att sĂ€ga " de ser lite vĂ€l bimbo aktiga ut " Ă€r ord som kan tolkas som en mindre vĂ€rd person.
android Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 Ah, jomenvisst, det Ă€r frĂ„n Jam's besök dĂ€r.. http://www.jam.se/namm_2005.htm Jappz, och enligt texten dĂ€r, sĂ„ Ă€r det Ă€ven Roger Linn (trummsnubben) som stĂ„r dĂ€r bredvid... Slutsats: Alla coola killar (inklusive undertecknad) Ă€r intresserade av Evolvern... đ
wonderboy Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 Jag ber verkligen om ursÀkt! Det var inte min mening att framstÄ som en som samlar "gubbslemspoÀng"! Jag har aldrig fingrat pÄ nÄgot stall utan att först uttryckligen bli ombedd dÀrom! Jag kan inte förstÄ vem som varit inne och skrivit "mitt" inlÀgg. Jag misstÀnkte redan för lÀnge sedan att nÄgon kommit över mitt lösenord. Ni minns kanske nÀr nÄgon var nÀsvis mot Nattvaktaren, otroligt genant! Jag lovar att gÄ till botten med det hÀr! NÀr jag fÄr tag i den som gjort det hÀr sÄ ska hon minsann fÄ se!
karl Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 Fy fan vad man blir köplysten...inte pga av brudarna men sĂ„ j-la mycket prylar man skulle vilja ha till sin alldeles för undermĂ„liga hemstudio...jag ska till FrankfurtmĂ€ssan pĂ„ vĂ„rkanten och hoppas att det bjuds pĂ„ en del roliga saker dĂ€r... Man önskar man kunde ha mer stĂ„lar đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.