Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag tycker bara at det verkar vara en massa skĂ€ggiga föredettingar som stĂ„r och svĂ€nger med sina pudelfrisyrer pĂ„ scen. NĂ€, tacka vet jag att sitta hemma och vĂ€nta pĂ„ att EWQLSO Silver Edition ska trilla ner i brevlĂ„dan. đŸ˜±

denton (oregistrerad)
Postat

Ja jĂ€vlar det var gitarrer i bakgrunden tog mig ca 5 minuter innan jag upptĂ€ckte det đŸ˜±đŸ˜‰

Postat
Njaa... dreglar inte, de/dem/dom ser lite vÀl bimbo-aktiga ut tycker jag...

dean10.jpeg

Haha, Ă€r det riktiga mĂ€nniskor eller skyltdockor?? 😉

Postat

Ahh..va ju lite för lite plast pĂ„ dom dĂ€r...hmmm..kramer kanske betalar per hg 😉

..eller sÄ kanske det ska vara lagom iögonfallande sÄ folk ser gitarrerna ocksÄ..

Postat

Usch, jag blir verkligen illa berörd! Skriver vi Ă„r 2005, eller? Att bara utnyttja dem pĂ„ det dĂ€r viset! Att bara hĂ€nga ut dem med behagen vĂ€l synliga och deras formfullĂ€ndade kroppar, usch! Jag blir fanimej illamĂ„ende, nĂ„gon borde reagera! Jag tycker det Ă€r dĂ„lig stil av Er andra att hĂ„lla pĂ„ och raljera över det hĂ€r! SkĂ€mmes pĂ„ Er! Jag menar, vem som helst kan gĂ„ fram och fingra pĂ„ deras halsar eller ta dem pĂ„ "stallet". Förresten, sĂ„g Ni tjejerna framför gitarrerna? De var vĂ€l för söta?! 😎

Postat
https://www.studio.se/index.php?showtopic=7854

svara pÄ den frÄgan om ni kan

demonen, hacke och wondeboy fÄr 4 av 5 möjliga gubbslemmspoÀng

gubbslemspoÀng, stavas det ju.

jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha hĂ€r, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite vĂ€l plastiga ut, snarare Ă€n att vi höjer dem till skyarna. jag kan inte vara sĂ€ker, men jag misstĂ€nker att musikkomponerande tjejer inte kommer speciellt bra överens med tjejerna pĂ„ bilden ovan. 😄

men vi kan ju försöka med "ooohhh.. kolla bruuuudarnaa.. kolla p*ttarnaaaa...!! vill ****** !!" a la "bonniga benny" och se om det lockar hit fler tjejer. 😆

hwagang, knĂ€pp mig pĂ„ nosen om jag har fel.. 😛

Postat

Snacka inte skit...tjejen till höger heter Gwen Giraldo och har utbildat sig hos sjÀlvaste Edward Van Halen

Postat
Snacka inte skit...tjejen till höger heter Gwen Giraldo och har utbildat sig hos sjÀlvaste Edward Van Halen

Mhmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. 😄

Postat
Det kan finnas (nÄgra) fler kvinnor hÀr Àn ni tror, alla annonserar inte sitt kön.

Det kan nog stÀmma.

Jag tror iaf att Nattvaktaren Àr en kvinna (Kanske Babben Larsson eller nÄn)

captain nemo (oregistrerad)
Postat
Det kan finnas (nÄgra) fler kvinnor hÀr Àn ni tror, alla annonserar inte sitt kön.

Det kan nog stÀmma.

Jag tror iaf att Nattvaktaren Àr en kvinna (Kanske Babben Larsson eller nÄn)

🙁

Ja, han Àr ju bra pÄ att baka tÄrtor till Café Norrköping...

//nemo

Postat

😉

hur annonserar man ett kön...

det fÄr bli i en porrblaska dÄ...

Postat
jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha hÀr, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite vÀl plastiga ut, snarare Àn att vi höjer dem till skyarna.

Varför ska man klanka ner pĂ„ plastiga tjejer? De Ă€r vĂ€l lika mycket vĂ€rda dem med? Det Ă€r insidan som rĂ€knas vet ni vĂ€l. 😉

Postat
jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha hÀr, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite vÀl plastiga ut, snarare Àn att vi höjer dem till skyarna.

Varför ska man klanka ner pĂ„ plastiga tjejer? De Ă€r vĂ€l lika mycket vĂ€rda dem med? Det Ă€r insidan som rĂ€knas vet ni vĂ€l. 😉

Jag sade inget om deras vĂ€rde... 🙂

Postat

Hittade den hÀr bilden pÄ www.datormusik.net

http://www.jam.se/images/EVOLVERBOB.jpg

Kan det vara frÄn Namm-mÀssan?

För de som inte vet, sÄ Àr det Bob Moog (skaparen av den legendariska Moog-synthen) som kollar in en Evolver-synth :rolleyes:

/Daniel

Postat

Varför ska man klanka ner pÄ plastiga tjejer? De Àr vÀl lika mycket vÀrda dem med? Det Àr insidan som rÀknas vet ni vÀl. :rolleyes:

Jag sade inget om deras vĂ€rde... 🙂

Att sÀga " de ser lite vÀl bimbo aktiga ut " Àr ord som kan tolkas som en mindre vÀrd person.

Postat
Ah, jomenvisst, det Àr frÄn Jam's besök dÀr..

http://www.jam.se/namm_2005.htm

Jappz, och enligt texten dÀr, sÄ Àr det Àven Roger Linn (trummsnubben) som stÄr dÀr bredvid...

Slutsats: Alla coola killar (inklusive undertecknad) Ă€r intresserade av Evolvern... 🙂

Postat

Jag ber verkligen om ursÀkt! Det var inte min mening att framstÄ som en som samlar "gubbslemspoÀng"! Jag har aldrig fingrat pÄ nÄgot stall utan att först uttryckligen bli ombedd dÀrom! Jag kan inte förstÄ vem som varit inne och skrivit "mitt" inlÀgg. Jag misstÀnkte redan för lÀnge sedan att nÄgon kommit över mitt lösenord. Ni minns kanske nÀr nÄgon var nÀsvis mot Nattvaktaren, otroligt genant! Jag lovar att gÄ till botten med det hÀr! NÀr jag fÄr tag i den som gjort det hÀr sÄ ska hon minsann fÄ se!

Postat

Fy fan vad man blir köplysten...inte pga av brudarna men sĂ„ j-la mycket prylar man skulle vilja ha till sin alldeles för undermĂ„liga hemstudio...jag ska till FrankfurtmĂ€ssan pĂ„ vĂ„rkanten och hoppas att det bjuds pĂ„ en del roliga saker dĂ€r... Man önskar man kunde ha mer stĂ„lar 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.