Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

Jag funderar pÄ att installera OSX i min pc för att kunna köra Logic utan att behöva köpa en till svindyr dator.

SÄ.. jag vet att det finns guider och sÄnt för installation pÄ nÀtet, men det Àr inte det jag behöver hjÀlp med.

Jag vill veta hur bra det fungerar. Jag kör en HP med en i5, 3,2gHz processor, om det har nÄn betydelse...

Är det nĂ„n hĂ€r som har testat med just logic, funkar det okej? Man lĂ€ser ju lite hĂ€r och dĂ€r att program blir

instabila och/eller inte fungerar alls/sÀllan.

Ni som tÀnker svara "byt till mac istÀllet" kan ju strunta i det, och folk som endast tÀnker spekulera eller komma

med moraliska synpunkter kan ju göra detsamma. 😄

(jag anvÀnder cubase till mina projekt, och Àr tvÀrnöjd, men vi har logic i plugget, sÄ jag kÀnner att jag skulle

behöva ha det hemma, men det Àr liiite för dyrt att gÄ ut och tjacka en ny dator enbart för det)

Annons
BurninSven (oregistrerad)
Postat

Det funkar bra beroende pÄ vad du har för grejor. Kom ihÄg att köpa riktiga Snow Leo skivan bara, dom dÀr olika distrona som finns funkar sÀkert ganska ok men bÀst blir det med riktiga grejor. Som sagt kolla bara sÄ att din hÄrdvara stöds först innan du kör pÄ.

Lycka till

Postat
Jag vill veta hur bra det fungerar.
SĂ„lĂ€nge du har kompatibel hĂ„rdvara av hög kvalitet, sĂ„ fungerar det alldeles strĂ„lande...... har jag hört. 😑😉:rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.