Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

Jag funderar på att installera OSX i min pc för att kunna köra Logic utan att behöva köpa en till svindyr dator.

Så.. jag vet att det finns guider och sånt för installation på nätet, men det är inte det jag behöver hjälp med.

Jag vill veta hur bra det fungerar. Jag kör en HP med en i5, 3,2gHz processor, om det har nån betydelse...

Är det nån här som har testat med just logic, funkar det okej? Man läser ju lite här och där att program blir

instabila och/eller inte fungerar alls/sällan.

Ni som tänker svara "byt till mac istället" kan ju strunta i det, och folk som endast tänker spekulera eller komma

med moraliska synpunkter kan ju göra detsamma. 😄

(jag använder cubase till mina projekt, och är tvärnöjd, men vi har logic i plugget, så jag känner att jag skulle

behöva ha det hemma, men det är liiite för dyrt att gå ut och tjacka en ny dator enbart för det)

Annons
BurninSven (oregistrerad)
Postat

Det funkar bra beroende på vad du har för grejor. Kom ihåg att köpa riktiga Snow Leo skivan bara, dom där olika distrona som finns funkar säkert ganska ok men bäst blir det med riktiga grejor. Som sagt kolla bara så att din hårdvara stöds först innan du kör på.

Lycka till

Postat
  On 2010-10-10 at 17:07 sa Frekvensspektrumanalysator:
Jag vill veta hur bra det fungerar.
Sålänge du har kompatibel hårdvara av hög kvalitet, så fungerar det alldeles strålande...... har jag hört. 😑😉:rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.