Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Egentligen BORDE jag faktiskt bajsa hela toan full med kletig brun bajs.

Och låtsas som att jag inte visste att man ska hälla i vatten manuellt

när spolningen är satt ur spel... ☺️

Annons
Postat

Asså, ring igen ändå. Stör dom så mkt att de är tvugna att komma. Akut är ju akut

Njaa... det verkar olustigt. Han som deläger huset svarar i telefon och delegerar uppgifterna till företagen.

Postat

Njaa... det verkar olustigt. Han som deläger huset svarar i telefon och delegerar uppgifterna till företagen.

Stoppa upp en Daim i dajmkrysset på dom 😠

Postat

Å andra sidan har jag en bekräftelse i e-postform med alla av mig anmälda fel uppradade.

Räcker kanske som bevis på att jag anmält i tid.

Postat

Garant Corn Flakes, lättmjölk, strösocker, Eldorado blåbärssylt

Hur gör man för att ta bort ordet "Veteran" under avataren och skriva nåt eget där??

Postat

Although Falun Gong is a peaceful practice, but because the number of practitioners is more than Chinese Communist Party members, then Jiang Zemin was scared and decide to eliminate this. further more, Chinese Communist Party regime also harvest organs from Falun Gong practitioners to sell in the hospital for organ transplant!

😮

Postat

Inte kom de idag heller, de där hantverkarna - webbformulär here I come!

Undrar om jag ska överdriva lite istället denna gången?! Skriva att jag faktiskt lyckades spola en gång, men att stolens vatten med innehåll stegrade sig och åkte ut över golvet i badrum o hall... eller kanske jag borde försiktigt lossna kranen helt från diskbänken... eller...

😐

Å andra sidan ska jag peta nu.

Postat

HlPPk.png

en grupp som heter anonymous håller på o förstör för folk som är extremt pro copyright. typ lobbyister o så

o gene har gått ut o hotat dom, jättetöntiga hot, han fattar tydligen ingenting

då blev dom sura

[Mon Oct. 18]: Gene Simmons has surrendered! www.genesimmons.com now redirects to The Pirate Bay, however, genesimmons.com doesn't yet!

"Acapor wanted to block The Pirate Bay in Portugal. We decided it had to stay up. P.S. Hire real site admins!"

😄

Postat

I övermon ska jag inte gå på GAIS trots att jag blev bjuden. Det är tyvärr för riskabelt

för min del att sitta på en läktare med bara 4 plusgrader i två timmar för min skraltiga hals.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.