Memphis Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 (redigerat) LYCKA TILL!! 🥰 Tack debatt. 🥰 Tentan gick väldigt bra faktiskt!! Trots att jag bara sov 3 timmar. 🤪 Hade svårt att sova. Blir lätt godkänt, kanske en 4:a. ☺️ Redigerat 18 december 2010 av Memphis
SadamJR Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Tack debatt. 🥰 Tentan gick väldigt bra faktiskt!! Trots att jag bara sov 3 timmar. 🤪 Hade svårt att sova. Blir lätt godkänt, kanske en 4:a. ☺️ Grattis. Sömn är överskattat. Churchill och thatcher sov nästan inte alls.
Dingbats Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Grattis. Sömn är överskattat. Churchill och thatcher sov nästan inte alls. Konservativa jävlar.
Memphis Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Grattis. Sömn är överskattat. Churchill och thatcher sov nästan inte alls. Sägs att Mozart och Bethoveen sov runt 3 timmar per natt för att hinna skriva så mycket musik som möjligt. Kanske en skröna men å andra sidan fick de mycket gjort. Och bra blev det.
SadamJR Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Andra kända människor som nästan aldrig sov är Benjamin Franklin, Carey Grant, Charles Dickens, Thomas Edison, Marcel Proust, Marilyn Monroe, Vincent Van Gogh, Napoleon, Judy Garland och Groucho Marx. ,
Memphis Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Andra kända människor som nästan aldrig sov är Benjamin Franklin, Carey Grant, Charles Dickens, Thomas Edison, Marcel Proust, Marilyn Monroe, Vincent Van Gogh, Napoleon, Judy Garland och Groucho Marx. , Thomas Edison kan jag tänka mig, har tog ju över 1000 patent på olika uppfinningar och tekniker under sin livstid, helt galet.
debatt Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Läst rätt intressant forskning nyligen. När jag hittar den ska jag länka. Man har mätt att intelligens hänger ihop med hur mycket man sover. Sov man lite - låg intelligens, sov man mycket - hög intelligens. Sedan alldeles nyligen läste jag annan forskning som sa att de hade kommit på att folk blev vackrare av tillräcklig sömn. 😄😆 En del forskning gör ju inte anspråk på att vara nya upptäckter, utan är mer till för att bekräfta det man tror sig veta. Fast nog är det roligare att komma på nåt nytt.
SadamJR Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Läst rätt intressant forskning nyligen. När jag hittar den ska jag länka. Man har mätt att intelligens hänger ihop med hur mycket man sover. Sov man lite - låg intelligens, sov man mycket - hög intelligens. Sedan alldeles nyligen läste jag annan forskning som sa att de hade kommit på att folk blev vackrare av tillräcklig sömn. 😄😆 En del forskning gör ju inte anspråk på att vara nya upptäckter, utan är mer till för att bekräfta det man tror sig veta. Fast nog är det roligare att komma på nåt nytt. Då ligger du pyrt till. Du verkar ju va en av dom som är vaken dygnet runt. Har oxå hört nyligen att det är bäst att sova 7 timmar, varken mer eller mindre.
debatt Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Du verkar ju va en av dom som är vaken dygnet runt. Vad fick du det ifrån? 😕
Neosus Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 jag tycker att Familjen är lite bra ändå.. men bara lite. Tror jag. 😕
Pazo Postat 18 december 2010 Trådstartare Postat 18 december 2010 Jag äter Godis. Har chips å dipp till snart också 😮
Neosus Postat 18 december 2010 Postat 18 december 2010 Jag funderar på att värma på lite frödinge ostkaka.
Recommended Posts