Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 5000 spänn kostar det att gå truckutbildning i Ö-vik. 🤪 En vän berättade att han ska nu till våren ska ta truckkort via arbetsförmedlingen som betalar det mesta! Kolla upp det.
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Snygg avatar memphis simpson btw 😉 Thanks! ☺️
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 En vän berättade att han ska nu till våren ska ta truckkort via arbetsförmedlingen som betalar det mesta! Kolla upp det. okay! ☺️
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Varför inte? Jag har en killpolare som brukar säga så. 😛 xD BÖG?
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Säger tjejer "puss puss" i telefon till killkompisar? Inte en chans i världshistorien!
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag har en tjejpolare som händer att hon avslutar me att säga puss. Men hör ju inte till det vanliga att tjejkompisar säger så. Är oftast killkompisar. xD Lite mysigt ghey-grabbigt sådär. 😛
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Grahn, jag vet att du allt vill ha lite pussar du med. 😊
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Vad har du spelat in me trummorna för nått Pazo??
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Med mickar? HEHEHEHEHEHEHEHEHE EHEHEHEHEH HEHEHEHEHEHEHEHE ...fyfan va rolig jag inte är. 😑
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 (redigerat) Seriöst nu, faktiskt: Jag och mina kompisar brukar avsluta när vi ses med att klappa till varann. Bara ett slag mot nyckelbenet eller nåt. En gång fällde jag en skolkompis med en spark, vi gjorde en uppsats ihop. Har faktiskt aldrig kramat en kille, inte ens en manlig släkting. I telefon avslutar min bäste kompis och jag alltid med att bara lägga på helt plötsligt utan att ens säga hej - så har vi alltid gjort sedan före första klass. [edit: bytte ut ett n mot två tt så att ordet en byttes ut mot ordet ett så att ordet ett passade ihop med det efterföljande ordet slag för det heter ett slag och inte en slag som det såg ut som om jag trodde att det gjorde innan jag bytte ut det där n-et mot de två t-na.] Redigerat 17 december 2010 av debatt
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Vad har du spelat in me trummorna för nått Pazo?? Synthar o gitarr kanske?
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Med mickar? HEHEHEHEHEHEHEHEHE EHEHEHEHEH HEHEHEHEHEHEHEHE ...fyfan va rolig jag inte är. 😑 ☺️
debatt Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Med mickar? HEHEHEHEHEHEHEHEHE EHEHEHEHEH HEHEHEHEHEHEHEHE ...fyfan va rolig jag inte är. 😑 Nej, du har fel, det kan inte vara mikrofoner, för de låter inte särskilt mycket. Hade Memph däremot frågat "Vad har du spelat in trummorna med?", då hade jag gett dig rätt! Men nu stod det "Vad har du spelat in med trummorna?".
Memphis Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Go fest våningen under, låter som de river en lägenhet, typ kastar möbler på varandra. xD
Neosus Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Nej, du har fel, det kan inte vara mikrofoner, för de låter inte särskilt mycket. Hade Memph däremot frågat "Vad har du spelat in trummorna med?", då hade jag gett dig rätt! Men nu stod det "Vad har du spelat in med trummorna?". Jaha du menar vilka låtar han använder trummorna?
Pazo Postat 17 december 2010 Trådstartare Postat 17 december 2010 Jag förstår inte heller memphis fråga... Jag spelade ju liksom in med mickar 😕
Pazo Postat 17 december 2010 Trådstartare Postat 17 december 2010 Förresten... har fett mkt tryck i ena örat och tinnitusljud.. 🤪 Säkert förkylningen som vill bli något av en öroninflamation! DE SUGER
Recommended Posts