jogla73 Postat 18 september 2010 Dela Postat 18 september 2010 Hej! Hur monolyssnar man under mixning i Logic? Befinner mej på ett hotellrum nu med bara min Macbook Pro och hörlurar.... Hemma kan jag annars ställa om ljudkortet i monolyssning! Det borde ju finnas en enkel lösning tycker jag. Ändrar jag out 1-2 till mono så sänks bara volymen?! men stereobilden är kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
technic Postat 18 september 2010 Dela Postat 18 september 2010 På masterkanalen: Lägg till pluggen "gain" som finns under utility sedan klickar du bara i mono-knappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jogla73 Postat 18 september 2010 Trådstartare Dela Postat 18 september 2010 På masterkanalen: Lägg till pluggen "gain" som finns under utility sedan klickar du bara i mono-knappen Tusen tusen tusen tack!!! Var det så enkelt! Kanon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.