AnthonyS Postat 10 juli 2010 Postat 10 juli 2010 Hej, Det är dags att kitta upp studion igen, och denna gång gäller det ett område jag har ganska dålig koll på. Jag vill ha en riktigt bra MIDI-kontroller att sköta mixningen med i Logic. Hemskt gärna med ett respektabelt yttre och motoriserade faders. Har lessnat på att sitta i studion och dra i reglar med musen eller snurra på mina Novation-pottar och blir alltid barnsligt avundsjuk på kollegornas analogmixrar och faders... Har som sagt lite dålig koll på området, så om någon har bra tips är jag väldigt tacksam! Trevlig helg 🙂
Kokanin Postat 10 juli 2010 Postat 10 juli 2010 Ta en titt på dessa. Euphonix gör riktigt fina grejer!
Drängen Postat 10 juli 2010 Postat 10 juli 2010 On 2010-07-10 at 12:22 sa Kokanin: Ta en titt på dessa. Euphonix gör riktigt fina grejer! synd att dom är så förbannat dyr bara. men man vill helt klart ha en uppsättning. 😉
pme (oregistrerad) Postat 10 juli 2010 Postat 10 juli 2010 Mackie eller behringer är väl det som är inom rimliga priser. CM-labs merlin ser trevlig ut men den går inte att köpa och tusan vet om den någonsin kommer till produktion.
AnthonyS Postat 10 juli 2010 Trådstartare Postat 10 juli 2010 On 2010-07-10 at 12:22 sa Kokanin: Ta en titt på dessa. Euphonix gör riktigt fina grejer! Ja, det var i princip exakt något sådant jag hade tänkt mig. Riktigt fina grejer. Bra tips!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.