Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Riktigt trött i öronen är jag. Känns som om det har slagit lock fast det inte har det. Ska ju egentligen spela skivor ikväll också men funderar på att säga till den andre killen att han kan få spela mest om han vill. Ska definitivt använda öronproppar idag iaf.

Skit i det!

Postat

... eller var den kvinna som var med i videoklippen samma kvinna som var den kvinna som varit ihop med den där killen som gjorde slut med den där kvinnan?

Postat

Men bra att jag fick veta idag att Au Revoir Simone spelar på Debaser ikväll och att ingen jag känner gillar dem eller är över 20.

k9 (oregistrerad)
Postat

Så han blev kär i en person han aldrig träffat?

Eftersom han "blev kär" har han tydligen den läggningen att han gillar she-males.

Eller?

Det hade alltså ingenting att göra med den tjej han verkligen varit ihop med då,

för henne hade han väl sett, "överallt" menar jag, att det var en tjej och

inte en she-male han var ihop med?

*pust*

Ja precis så!

k9 (oregistrerad)
Postat

... eller var den kvinna som var med i videoklippen samma kvinna som var den kvinna som varit ihop med den där killen som gjorde slut med den där kvinnan?

Ja precis så!

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Skumt att INGEN tok dissat mig för att jag överdrev och skrev att jag såg fram emot "The 70s" DVD box... var kanske för uppenbart en överdrift iofs...

k9 (oregistrerad)
Postat

Kan man koppla in en Playstation2 via HDMI? Eller hur fan kopplar jag bara in min gamla PS2 i en ny platt-TV? 😳

Jo det ska gå. Vet inte om det är en särskild kabel för spelkonsol till TV. Mena jag vet att det är det för spelkonsol till PC monitor.

k9 (oregistrerad)
Postat

Måste ha en HDMI kabel med ljud, tror jag.

k9 (oregistrerad)
Postat

Det löser sig nog. Den TV jag kollat in har SCART också. ☺️

blöäääh SCART är så 90 juh....

k9 (oregistrerad)
Postat

106887819_1.jpg

den vill jag ha.

Har den ordbehandlare?

Postat

PS2 kan bara visa upplösningar i 420i, så en HDMI framför en SCART verkar ganska så meningslöst...då kopplar jag hellre in DVD-spelaren och datorn i dom där HDMI-utgångarna. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Ordbehandlare, patiens, videospelare, kaffebryggare och Super Mario.

wooords

Postat

Kan man koppla in en Playstation2 via HDMI? Eller hur fan kopplar jag bara in min gamla PS2 i en ny platt-TV? 😳

Ja, om PS3 OCH tvn har HDMI. Numera finns även adapters förvisso...

PS2 kopplas in till Scart på tv-n, det är med en klump, för sladdarna frrån PS2; gul, röd och vit ska kopplas till den klumpen.

Sätt klumpen i tv-ns Scart. Om det är en spak på klumpen, sätt den åt rätt håll.

Postat

Har lust att se nån rolig humorfilm... finns det nån sån?

Grahn! Se Grown Ups som går på bio nu, var å såg den igår, jääääävligt rolig film! 😆 Klart sevärd, alla i salongen skrattade konstant typ. 😄

Postat

Grahn! Se Grown Ups som går på bio nu, var å såg den igår, jääääävligt rolig film! 😆 Klart sevärd, alla i salongen skrattade konstant typ. 😄

Då var den säkert dålig.

Postat (redigerat)

Jag har en digitalbox och ett programkort i och numera får man ju sedan Januari se 6-7 digitala kanaler gratis direkt från uttaget. Jag har dock slutat abonnera sedan några månader.

Nu tänkte jag beställa ViaSat Sport-paketet, men det verkar som om jag måste beställa Com Hem Medium-paket också då, som jag inte vill ha! Min beställning på deras webbsida går inte igenom annars. VILKEN JÄTTEBLUFF!!!!

Och att beställa Small för 39 kr verkar ju meningslöst eftersom de kanaler som ingår i det ser jag ju redan gratis sedan Jan.

😠

Redigerat av debatt
Postat

Har också sett den, WAY roligare än jag trodde! 😆 Sjukt kul.

ARROW ROULETTE! 😄

Postat

Har också sett den, WAY roligare än jag trodde! 😆 Sjukt kul.

Ja, blev också överaskad, hade inga höga förväntningar liksom. 😄 Där ser du debatt! In Your FACE! ☺️

ARROW ROULETTE! 😄

😆😛

Postat

Minns att jag såg en film en gång och hela salongen garvade både här o där, rätt ofta faktiskt. Själv satt jag helt gravallvarlig, den var inte alls kul.

Minns att jag frågade obekanta bredvid vad det var som var roligt på några ställen, de förklarade men det slutade bara med att jag tänkte "än sen då?".

Men så kom det plötsligt en passage som var jättekul och jag brölade på i säkert minst 20 sekunder av skratt. Det var i övrigt helt knäpptyst i salongen

på 400 pers - ingen hade fattat nånting.

🙂

Postat

Ja, blev också överaskad, hade inga höga förväntningar liksom. 😄 Där ser du debatt! In Your FACE! ☺️

😆😛

Understryker att den verkligen suger kamelballe.

Postat

"Grown Ups is a 2010 American buddy-comedy film starring Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock, David Spade and Rob Schneider. Rock, Schneider, Spade and Sandler (as well as co-star Tim Meadows) all joined the cast of Saturday Night Live in the 1990-91 season; other actors Colin Quinn, Maya Rudolph, and Norm MacDonald have also been SNL cast members. Sandler and Fred Wolf wrote the script and Dennis Dugan directed. The film was produced by Sandler's production company Happy Madison and was distributed by Columbia Pictures."

Den är säkert jättebra, men inte för mig, den är amerikansk.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.