Neosus Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Känner du sTRÖMSTEDT? Oj capslock 😱 Nämen han bor ju inte ens i Strömstad Fett Fail på den xD
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 40 skadade av ovädret i Sonisphere och Iron Maidens flygplan är skadat ..läste jag nyss på svt. 😑 NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!! USCH.
Micke H Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Var Maiden bra eller? 😮 Som FAAAN! 😄 Dom sket i klassikerna och körde nästan enbart nya låtar. FETT! 😄
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 40 skadade av ovädret i Sonisphere och Iron Maidens flygplan är skadat ..läste jag nyss på svt. 😑 😕
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Som FAAAN! 😄 Dom sket i klassikerna och körde nästan enbart nya låtar. FETT! 😄 Grymt! 😄 Har inte lyssnat på de senare låtarna alls tyvärr, tappade intresset för dom för sisådär 5 år sedan. 😱😛
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 FP är ju helt jävla cp! Vem fan var så dum i huvudet som nämne nån i FP till en sån viktig post.
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) Va e d för webbhotell du är ansluten till Grahn, för ditt www.grahnsmusik.com?? Jag kollade in Cybersite just nu som ett alternativ. 40 spänn i månaden om man vill ha Provarianten och bindningstid ett år. Men man kan ju inte få www.artistnamn.se som sin adress, tror jag. 😕 Det blir www.cybersite.se/artistnamn Ungefär som på MySpace alltså. EDIT: Märkte nu att vissa företag på Cybersite har www.företagsnamn.se, medan andra har www.cybersite.se/företagsnamn. Undrar varför... Hur gör man för att få www.artistnamn.se?? 😕 Redigerat 8 augusti 2010 av debatt
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Va e d för webbhotell du är ansluten till Grahn, för ditt www.grahnsmusik.com?? Jag kollade in Cybersite just nu som ett alternativ. 40 spänn i månaden om man vill ha Provarianten och bindningstid ett år. Men man kan ju inte få www.artistnamn.se som sin adress, tror jag. 😕 Det blir www.cybersite.se/artistnamn Ungefär som på MySpace alltså. EDIT: Märkte nu att vissa företag på Cybersite har www.företagsnamn.se, medan andra har www.cybersite.se/företagsnamn. Undrar varför... Hur gör man för att få www.artistnamn.se?? 😕 Man reggar sin "www.artistnamn.se" adress och sen får den att öppna stället där du har din hemsa
Neosus Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) www.oderland.se har jag 😑 Redigerat 8 augusti 2010 av Neosus
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) Kolla här... Cybersite Exempel E d bara de som pröjsar som slipper ha med "cybersite" i adressen?? Det finns ju en gratisvariant (Basic) och en bättre (Pro). Eller vad rekommenderar ni? Redigerat 8 augusti 2010 av debatt
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Man reggar sin "www.artistnamn.se" adress och sen får den att öppna stället där du har din hemsa Gäller ej Basic då? Gäller väl bara i Pro. Hos Cybersite.se alltså.
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) Är det det som kallas "omkoppling av eget domännamn"... den där omdirigeringen till ens egen webbsida? Redigerat 8 augusti 2010 av debatt
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) Jag hade Svenska Domäner en gång! Fast det var dyrt! Så det kan man ta om man gillar att betala dyra saker och så! Redigerat 8 augusti 2010 av Memphis
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 www.oderland.se har jag 😑 Punkt se och Punkt com var billigast hos Oderland, bara 99 kr/år - rätt sjukt!! För vem vill ha något annat än just någon av de två? Jag som trodde Cybersite var billiga med 480 kr/år... Där ser man!! Valde du Privat eller Företag, Grahn? Jag gillar egentligen inte såna uppdelningar. Finns inte Hobby som variant?
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 HALLÅ MEMPHAN!?! Har altl jag skrivit kommit fram? 😮
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) HALLÅ MEMPHAN!?! Har altl jag skrivit kommit fram? 😮 Nej, helt dött? 😳 Trodde du somnade... 😕 DU HAR CP-MSN! 😠 Redigerat 8 augusti 2010 av Memphis
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Nej, helt dött? 😳 Trodde du somnade... 😕 DU HAR CP-MSN! 😠 Är du inte säker på att de är ditt!? 😮 FÖr jag har inte hållt på alls med vpn!
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Men e d inte så att om man väljer ett dyrare eller mer känt webbhotell så kommer han högre upp hos Google?? 😮
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Jag valde privat Kan du, rättare sagt FÅR du, lägga in bilder på cd eller annat och om man klickar på produkterna så kommer priset upp?
Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Grymt Dingis! 😄 Va tyckte du då? Öl smakar öl. Tycker inte om öl så mycket.
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) Öl smakar öl. Tycker inte om öl så mycket. Fast då borde du ju tycka om Bud... 😆 Guhuhuhuhu 😛 Redigerat 8 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Det här har jag gjort de senaste timmarna: Your browser does not support the HTML5 audio tag Eller nej, jo, ja. Ja... ja. Jo, NEJ... jo, ja. Ja!
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Fast då borde du ju tycka om Bud... 😆 Guhuhuhuhu 😛 Sant ju! 😛
Neosus Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Det här har jag gjort de senaste timmarna: Your browser does not support the HTML5 audio tag Eller nej, jo, ja. Ja... ja. Jo, NEJ... jo, ja. Ja! Jaha ja 😆🥰
Recommended Posts