Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag kan ju bara utgå från mig själv, men i mitt liv finns det iaf inte ett piss att göra film av. Jag vaknar, sitter vid datorn, går ut med hunden, läser om analsex på Flashback, lyssnar på nån dålig skiva jag har laddat ner medan jag spelar minesweeper, sitter uppe ensam framför datorn i tre timmar och går och lägger mig kl 2 på natten.

Men huuuur mkt som hellst går inte runt i ditt huvud liksom som du sen ventilerar här. Det är ju det som är filmen inte liksom att man bara sitter å glor på ditt fysiska jag.

Postat

Men huuuur mkt som hellst går inte runt i ditt huvud liksom som du sen ventilerar här. Det är ju det som är filmen inte liksom att man bara sitter å glor på ditt fysiska jag.

Ska man glo på mitt metafysiska jag då eller? Voiceover suger balle.

Postat

Ska man glo på mitt metafysiska jag då eller? Voiceover suger balle.

Man får väl fokusera på känslorna snarare än händelserna (GAY ALERT). Men liksom att man vill knulla är ju inte ovanligt att filmer handlar om.

Postat

Äre inte bättre med turtle eller E då? 😛

Adrien ser ju mer ghetto ut. Eller så får nån mörkhyad spela dig så vi markerar att du inte är en av oss.

Postat

Adrien ser ju mer ghetto ut. Eller så får nån mörkhyad spela dig så vi markerar att du inte är en av oss.

Å du har inte märkt ALLS att turtle är fett latino (nåja italien=latinoaktig) ? 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.