Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag är djupt misogyn i det hänseende att de tjejer jag inte ligger med kan sägas ha blivit utsatta för ett allvarligt hatbrott i form av utebliven frälsning.

Annons
Postat

Fick lite ryck och slängde ihop en låt.. 😕 Tänker mig typ soft låt till Wakeboardfilm.

Ere nått att fortsätta på? 😱

Ingen som tycker nått? 😕

Postat

Ingen som tycker nått? 😕

Har inte så mycket att säga om det. 😛 Känns som soundtrack till typ reklam eller videoklipp, och det var väl tanken. I så fall bra! Annars, gör om gör rätt! 😠

Postat

Måste vila öronen efter en hårdlyssnande musikfestivalhelg. Men jag gissar att det låter bra Memph! ☺️

oki ☺️

Postat (redigerat)

Har inte så mycket att säga om det. 😛 Känns som soundtrack till typ reklam eller videoklipp, och det var väl tanken. I så fall bra! Annars, gör om gör rätt! 😠

😆

edit tillägg: 😆 :lol:

Redigerat av Memphis
Postat

Fick lite ryck och slängde ihop en låt.. 😕 Tänker mig typ soft låt till Wakeboardfilm.

Ere nått att fortsätta på? 😱

Skippa syntgrejen där som kommer mitt i och byggvidare med kompet istället och lägg på sång... istället.

Alltså kompet som du har där.. kompar sången

...lixom.

Alltså.. lite Robyn sång på det där. Och bygg vidare med en bra melodi istället.

...men använ det komp som är där nu. lixom. Behöver inte vara så mycket mer.

Och så blippar du dit lite blippblopp mellan sången och det..

Hajjaru? 😆

Låter bra!

Postat

Skippa syntgrejen där som kommer mitt i och byggvidare med kompet istället och lägg på sång... istället.

Alltså kompet som du har där.. kompar sången

...lixom.

Alltså.. lite Robyn sång på det där. Och bygg vidare med en bra melodi istället.

...men använ det komp som är där nu. lixom. Behöver inte vara så mycket mer.

Och så blippar du dit lite blippblopp mellan sången och det..

Hajjaru? 😆

Låter bra!

Du e skön du Grahn. 😄 Tackar för input! Du har nog rätt, ska kolla på det. ☺️

Postat

Jaså vare bara 15 i paketet 🤪 De har fått med en obskyr jävel i päronsplit

Ja precis, det stod 15pack men så var det bara 15 stycken!! 😠 :angry:

Postat

MEMPHIS!

Sänk dendär jättehöga synthen som kommer in å är jättehög!

okej! bra att veta.

Annars äre fett skillat!

😮😱 tack pazo 😊😄

Postat (redigerat)

Snygg ljudbild i introt, Krocko. Det hörs tyvärr (i min smak alltså) på kaggen att du lyssnar på metal, klickig som tusan. I övrigt bra faktiskt! Till och med gitarrerna funkar tycker jag, även om det inte är så jag är van att gitarrer låter. Snygg sångstil.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.