Overkill Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Jag är inte så grym på något egentligen. Skriver aldrig isär, det är väl något kanske.
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 (redigerat) Fick lite ryck och slängde ihop en låt.. 😕 Tänker mig typ soft låt till Wakeboardfilm. Ere nått att fortsätta på? 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 2 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Holy. Shit. Jag såg precis The Room. Wow. Tänk er nån som aldrig har sett en film i hela sitt liv, går på nån form av kryptiska droger kombinerat med psykiskt handikapp, och får för sig att göra ett triangeldrama med de sämsta skådisar han kan hitta. Ni måste se den. Helt jävla sjuk film.
Krokodil Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Kan man länka låtar som man har i kritikavdelningen här så det blir en sådan fräck spelare som alla coola har på något vis? Kan inte... 🙁
Dingbats Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Det är sån sjukt jävla dåligt så det blir så jävla kul! 😄
Pazo Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Kan man länka låtar som man har i kritikavdelningen här så det blir en sådan fräck spelare som alla coola har på något vis? Kan inte... 🙁 Vore väl om du kan hitta adressen till själva filen. Gåre högerklicka och få fram adressen till mp3an?
Krokodil Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Nej, går till synes inte att få fram en direktlänk till själva filen. Verkar som det inte går med andra ord.
Krokodil Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Jo, Dingbats. Du var inte överförtjust i mina metallåtar p.g.a. att du tycker om musik utan attityd, om jag minns rätt. Så tänkte uppmärksamma dig på att jag nyligen skapat lite annan musik under namnet L. H. Grund. Det ligger mer åt indierock-hållet. Och sången är på svenska. Här finns en låt. Skulle vara kul om du lyssnade. 🙂 https://www.studio.se/index.php?showtopic=78181
drloop (oregistrerad) Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Har präxis redigerat lite video. de e sköj..
slejnard Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Har präxis redigerat lite video. de e sköj.. kul. Nåt med rymden?
drloop (oregistrerad) Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Ser nästan så ut... filmat på Bohus Malmön och södra delen är ingen vackert plats egentligen.
Recommended Posts