SadamJR Postat 4 juni 2010 Trådstartare Postat 4 juni 2010 Jag är pruttig också, är du det? Ta det där i bajstråden, hick.
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Karl Blau är bra. Lyssna på honom. Gör det då. AM är den bästa skivan, näst bäst är coverskivan Dance Positive.
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Halloj! Hej vad vill du diskuteeeeeeeerea igen ikväll menar jag inatt typ
Memphis Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Var på en hemmafest och spelade ölspel nyss. Fast va sådär kul, inte riktigt min typ av folk.
Memphis Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 (redigerat) Hej vad vill du diskuteeeeeeeerea igen ikväll menar jag inatt typ Jag vet: Tänk dig att du skulle vara en ashet blond tjej, verkligen jättenygg att attraktiv. Hur skulle du då reagera på att folk raggar på dig Enbart för ditt utseéndes skull? Så liksom innan de ens pratat me dig och vet vad du är för slags person, börja stöta på dig? Redigerat 4 juni 2010 av Memphis
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Jag vet. Tänk dig att du skulle vara en ashet blond tjej, verkligen jättenygg att attraktiv. Hur skulle du då reagera på att folk raggar på dig Enbart för ditt utseéndes skull? Så liksom innan de ens pratat me dig och vet vad du är för slags person, börja stöta på dig? Naturligt blond antar jag då, för jag skulle aldrig färga håret blont. Skulle jag det vore jag inte jag längre. Jag skulle ignorera dem i den mån det gick och störa mig på det utan att göra så mycket åt det, förmodligen.
Memphis Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Samma här, skulle tycka det var jobbigt. Samtidigt bra, för då vet man vilka människor som e ytliga. Tänk om alla människor skulle sett likadana ut, haft samma ansikte, då skulle alla enbart fått gå efter personligheten.
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Tänk om alla hade samma personlighet, då hade man bara utseendet att gå på.
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Tänk om alla hade samma personlighet, då hade man bara utseendet att gå på. Nu har jag blivit gammal. Konjunktiver istf "skulle". Snart sitter jag där och skriver "sutte" på fullt allvar.
Memphis Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Tänk om alla hade samma personlighet, då hade man bara utseendet att gå på. 😉😉
SadamJR Postat 4 juni 2010 Trådstartare Postat 4 juni 2010 Var på en hemmafest och spelade ölspel nyss. Fast va sådär kul, inte riktigt min typ av folk. Eller din typ av öl?
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Det roliga är att hon helt uppenbart måste förstå att jag hör henne genom väggen för hon säger att hon hör mig skriva på tangentbordet. Så kan det gå.
Memphis Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Näsåatte, får dra mig, ska te uddevalla imorn morgon och hjälpa min lillebror att meka me crossen. Haregotthaj!
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Näsåatte, får dra mig, ska te uddevalla imorn morgon och hjälpa min lillebror att meka me crossen. Haregotthaj! Jag älskar mig själv. Gonatt.
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Å andra sidan beger det sig ju hela tiden. Man skulle vara med där det händer helt enkelt.
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Snart blir jag manodepressiv så nu är det dags att lägga sig och gråta ut. Gonatt.
SadamJR Postat 5 juni 2010 Trådstartare Postat 5 juni 2010 Min syster har sex i rummet bredvid. Ultrasnusk.
Pazo Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 BTW! Det har tydligen "läckt" toplessbilder på Hayles Williams! 😉
Recommended Posts