Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Vafan dingis! Du behöver ju bara komma på en irl så haru väl bevisat att du kan hänga å få kopmisar 😄
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Vafan dingis! Du behöver ju bara komma på en irl så haru väl bevisat att du kan hänga å få kopmisar 😄 Helt annan situation. Jag kanske har sett 5-6 stycken. ouh la la j'aime bien ta sexy pussy
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Helt annan situation. Jag kanske har sett 5-6 stycken. ouh la la j'aime bien ta sexy pussy Vafföreeee... För du snacka med oss på internet innan?
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Vafföreeee... För du snacka med oss på internet innan? Ja dels det och så att det är helt andra förutsättningar och förväntningar på en runtomkring osv etc tex mm. Jag vet inte alls om jag kommer lyckas vara en bland alla andra på universitetet eller om jag kommer bli han som ingen lär känna som bara sitter där. Efter tre jävla år på gymnasiet kom en av de i min klass som jag tyckte jag hade lärt känna bäst fram och sa på studenten att han tyckte det var synd att han inte lärt känna mig bättre. Tack för den käftsmällen liksom, även om han hade rätt. Så det är lite bära eller brista, antingen lyckas jag bra och det hoppas jag fan, för alternativet är att jag är fucked for life och aldrig kommer lära känna nån om jag inte blir instängd i en hiss i en månad med nån och inte har nåt val, som i princip var fallet med den enda kompis jag har i nuläget.
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Det var en bra summering tycker jag. Du får sista ordet för idag. Godan nattin.
Krokodil Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag hade min Fanta Lemon i frysen, nu har den fryst. wat do
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 😆 :lol: 😆 :lol: Community är så jävla kul! 😆 Vad ere fö nått då! 😠
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Blev faktiskt väldigt nöjd me låten, så nu känner jag inte för att lägga ner me musik längre. 😄
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Krokodil, jag har typ ingen aning om vem du är kom jag att tänka på?.. 😕
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag kan inte lyssna på din låt memphan! Denn hittar inte va de är för iflmformat 😮
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 (redigerat) Jag kan inte lyssna på din låt memphan! Denn hittar inte va de är för iflmformat 😮 det e ju vanlig mp3 😮 edit, ja alltså, du får först klicka på länken och sedan klicka för att lyssna.. 😕 Redigerat 3 augusti 2010 av Memphis
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Är inte krokodil krockan som är henke? 😕 och vem tusan e henke? 🤪 xD
Recommended Posts