wicked_s Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Letar efter någon duktig sångare till mitt lilla projekt jag håller på med. Håller på med ett litet projekt kallat Cromonic. Mer info samt ett litet ljudklipp finns på webbsidan www.cromonic.com Maila mig på patrik@cromonic.com ifall du skulle känna dig träffad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormentor Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Metalsångare växer ju inte på träd... Jag hittar inte någon ljudfil på din sida! /R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Print Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Hmmm... det finns ju ett gäng olika sångstilar... kan du precisera lite vad du menar. Passar på att anmäla mitt intresse oavsett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassman Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Tittar man på hemsidan verkar det som om du redan har hittat din sångare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicked_s Posted February 9, 2005 Author Share Posted February 9, 2005 Ja bassman det stämmer. Har lyckats att få tag i en jäkligt duktig kille, efter många om och men. Tack allihopa för visat intresse i alla fall 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormentor Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Hmmm... det finns ju ett gäng olika sångstilar... kan du precisera lite vad du menar. Passar på att anmäla mitt intresse oavsett. Kanske du kan bjuda på en länk med dina orala färdigheter? :-) Usch, nu lät jag som Robban Halford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts