Jump to content
Annons

Virus C och Nord Rack 2x i Sonar?


DanceMannen

Recommended Posts

Hej

Hade tänkt att jag skulle lägga upp en fråga om hårdvara (Virus C och Nord Rack 2x) i Sonar. Jag har problem med att se alla mina kanaler i audio settings i Sonar. Jag har ett MOTU Ultralite MK3 kort.

För att göra mitt problem tydligare så ville jag ladda upp lite bilder för att visa, men det verkar bara som att man kan länka bilder från sidor? Jag har ju lagt upp bilder tidigare. Något som är ändrat när det gäller möjligheten att ladda upp bilder?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

När du skriver ett inlägg, så finns "hantera-bilagor-options" till höger ner under editeringsfönstret (bl a en <bläddra> och en <ladda upp>-knapp). Funkar dock ej om du skriver ett "fast reply". Hyfsat - men inte fantastiskt - logiskt. Pilla lite där, så fixar du till att ladda upp bild.

tjing

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
När du skriver ett inlägg, så finns "hantera-bilagor-options" till höger ner under editeringsfönstret (bl a en <bläddra> och en <ladda upp>-knapp). Funkar dock ej om du skriver ett "fast reply". Hyfsat - men inte fantastiskt - logiskt. Pilla lite där, så fixar du till att ladda upp bild.

tjing

Hej

Jag har gjort just så som du säger tidigare...

Problemet är att det bara verkar synas ibland. Blir inte riktigt klok på detta. Som nu t ex, när jag svarar på ditt inlägg så syns ingen "hantera bilagor". Jag vet att den funktionen finns, för jag har själv använt den tidigare, men den är helt puts väck just nu... grrr

Det verkar som att detta problemet uppstår i olika delar av forumet. Jag kan t ex lägga in och hantera bilagor i Hårdvarusyntar, men inte i SONAR. Antar att jag får skicka in fråga där istället.

Redigerat av DanceMannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag har gjort just så som du säger tidigare...

Problemet är att det bara verkar synas ibland. Blir inte riktigt klok på detta. Som nu t ex, när jag svarar på ditt inlägg så syns ingen "hantera bilagor". Jag vet att den funktionen finns, för jag har själv använt den tidigare, men den är helt puts väck just nu... grrr

Det verkar som att detta problemet uppstår i olika delar av forumet. Jag kan t ex lägga in och hantera bilagor i Hårdvarusyntar, men inte i SONAR. Antar att jag får skicka in fråga där istället.

Ok. Konstigt. Det funkar härifrån precis nu:

post-2329-1273143720_thumb.jpg

... men som sagt, INTE om jag svarar genom att skicka ett "fast" reply. Jag kanske ska läsa på jag oxå, om det är nåt lurigt som "händer ibland".

tjing

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...