suprapappa Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Glöm kungliga bröllop, glöm vulkanutbrott, glöm bilindustrier i kris…det här är riktiga nyheter!! Efter att ha varit dött i 5 år har SUPRALUNAR äntligen återuppstått i ny sättning!!!! För den som inte känner Supralunar: http://www.myspace.com/supralunarmusic (det rör sig om högkvalitativ hård rock med ett ben i 70-tal, ett ben hyfsat modernt och det tredje benet svänger, mycket stämsång och melodi) Kolla in det! Nu på lördag 8/5 spelar vi på Klubb Dislocated som huserar i källaren på Broder Tuck, Götgatan 85 i Stockholm. http://mihstore.com/klubbdislocated/ troligen runt kl 22 Let's go Supralunar!
aROCKER Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Vad kul! Hittat en trummis som håller nudå!? Synd att den bästa bor så långt in i Norrland... 🥰 just kidding kör hårt och släng upp nåt här med riktig Sweetdoft! 😛
Hellpig Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Synd att det är 45 mil till Stockholm annars hade jag gärna beskådat spektaklet!
suprapappa Postat 3 maj 2010 Trådstartare Postat 3 maj 2010 Vad kul!Hittat en trummis som håller nudå!? Synd att den bästa bor så långt in i Norrland... 😉 just kidding kör hårt och släng upp nåt här med riktig Sweetdoft! 😕 Jajamen....Johann Enoksson heter han som slår på trumma.....väldigt bra gör han det oxå 🤪
suprapappa Postat 4 maj 2010 Trådstartare Postat 4 maj 2010 Synd att det är 45 mil till Stockholm annars hade jag gärna beskådat spektaklet! En spelning ihop med Hellvalla Burn i Växsjö då kanske? : )
hefu Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 Jajamen....Johann Enoksson heter han som slår på trumma.....väldigt bra gör han det oxå 😑 Johann är faktiskt förjäkla bra på att lira. Lång oxå.
Hellpig Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 (redigerat) En spelning ihop med Hellvalla Burn i Växsjö då kanske? : ) Det hade i mitt tycke varit grymt! Edit: No pun/avatar intended! 😑 Redigerat 4 maj 2010 av Hellpig
MikaelEdebro (oregistrerad) Postat 4 maj 2010 Postat 4 maj 2010 Är fan helt hundra på att jag har ägt den där soffan! 😠 Låter bra om er, lycka till på gigget!
suprapappa Postat 5 maj 2010 Trådstartare Postat 5 maj 2010 Är fan helt hundra på att jag har ägt den där soffan! 🙂 Låter bra om er, lycka till på gigget! tackar....skönt då att du gått vidare i livet....den är inte vacker 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.