AmandaRoman Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Hej! jag har cubase ai4 och ljudkortet yamaha audiogram 6. det har funkat perfekt på min andra dator tills den crashade.... nu i den nya hittar inte cubase det externa ljudkortet i device setup. jag har provat att ladda ner drivrutiner till kortet och att avinstallera ljudkortet som finns i datorn. usbporten funkar för ljudkortet lyser och så finns det i divice manager i datorn. Vad ska jag göra?? hjälp jag blir galen snart!!
hegobald Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Var har du för operativsystem och är det 32 eller 64 bitars?
Ken Kängström Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jag är inte så haj på detta, men jag råkade köra in MLAN driver, vilket tydligen var fel. Då hittade inte mitt AI¤ några drivrutiner. Men efter jag avinstallerade MLAN drivern så fungerade allt utmärkt.
AmandaRoman Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 Jag har ingen aning... hur ser man det?
AmandaRoman Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 ok, jag vet inte riktigt vad MLAN driver är för något, men jag sökte på datorn och verkar inte ha något som heter så iaf..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.