Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har Cubase 4 som jag kört pÄ Pc och har Àven skafat en Mac Book nu med Snow Leopard som plattform men dÀr det inte Àr kompatibelt att köra Cubase 4 som jag har. Finns det nÄgon typ av patch eller uppdate för att detta ska funka ?

Tacksam för svar 🙂

Andreas

Annons
Postat
Har Cubase 4 som jag kört pÄ Pc och har Àven skafat en Mac Book nu med Snow Leopard som plattform men dÀr det inte Àr kompatibelt att köra Cubase 4 som jag har. Finns det nÄgon typ av patch eller uppdate för att detta ska funka ?

Tacksam för svar 🙂

Andreas

TyvÀrr - du fÄr uppdatera till 5:an i stÀllet.

https://www.steinberg.net/en/support/knowle..._back/2020.html

Postat

Det finns det visst!

Jag kör sjÀlv Cubase Studio 4 under Snow Leopard.

Det viktiga Àr att du laddar hem senaste eLicenser - vilket ersatte det gamla Syncrosoft LCC som ligger pÄ Cubase-skivan. Sedan laddar du hem den sista uppdateringen av Cubase 4.

Postat
Det finns det visst!

Jag kör sjÀlv Cubase Studio 4 under Snow Leopard.

Det viktiga Àr att du laddar hem senaste eLicenser - vilket ersatte det gamla Syncrosoft LCC som ligger pÄ Cubase-skivan. Sedan laddar du hem den sista uppdateringen av Cubase 4.

Enligt Steinbergs lista som jag lĂ€nkade till, sĂ„ finns det i alla fall inget officiellt stöd för Snow Leopard och inga uppdateringar Ă€r planerade för att Ă€ndra pĂ„ det - men det var ju bra att det fungerar Ă€ndĂ„. 😑

Postat

hehe funkade klockrent ju !!! 🙂 tack sĂ„ jĂ€tte mycket

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.