CroolCaptain Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 (redigerat) Jag har ett litet problem. Och jag ber i förtur om ursäkt för att jag säkert skapat en tråd det redan finns info om. Jag har i alla fall prov i ljudteknik A om några dagar och kan inte hitta mina behövliga papper, som för övrigt inte innehåller info om detta, så därför ber jag er om hjälp. Min första punkt på listan är "Mixerbord, multitrack, turoretur" Dvs, hur skickat man signalen från bordet till multitrack och tillbaka senare? Tacksam för hjälp MVH Johan EDIT: Det ska vara både didgalt o analogt Redigerat 10 februari 2010 av CroolCaptain
Demonproducenten Postat 10 februari 2010 Postat 10 februari 2010 du har mer än ett litet problem om din ambition är att lära dig nåt kanske skulle pluggat lite iaf eller varit vaken på nån lektion? 😄 svaret är att man använder sladdar för att skicka ljudet fram å åter risken är att om nån börjar förklara mer ingående så kommer du ändå inte fatta eftersom du inte verkar orkat lägga dig själv på nån form av grundnivå att döma av dina frågors utformning ställ om frågorna på ett vettigt sätt eller orka rota bland dina papper lite
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.