debatt Postat 27 januari 2010 Dela Postat 27 januari 2010 (redigerat) Hej! Så har den då äntligen börjat. Den enorma stora musikrean med 4Sound-kedjan i fronten. Antar att Musikbörsen också kör sin nattrea just idag?! Vill man köpa en T Rex Mudhoney-pedal just nu så går det bra för 1620 kr eller kanske en Shure SM57-mikrofon för 1195 kr. Men jag blev rätt besviken... 10% på gitarrer kan nästan liksom kvitta. Tillägg: 40 pers stod utanför på trottoaren tills de öppnade. En hel del av dessa handlade. Faktiskt var jag nästan den ende som inte köpte något! 😛 Redigerat 27 januari 2010 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 27 januari 2010 Dela Postat 27 januari 2010 Man kan ju lika gärna åka till El-Giganten, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 27 januari 2010 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2010 Nej, Elgiganten har ingen Gibson Melody maker för 4195 kr. Ingen alls faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 27 januari 2010 Dela Postat 27 januari 2010 (redigerat) Nej, Elgiganten har ingen Gibson Melody maker för 4195 kr.Ingen alls faktiskt. Du har rätt! Men att köa.... Redigerat 27 januari 2010 av Sleap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SkunkFunk Postat 27 januari 2010 Dela Postat 27 januari 2010 Sennheiser SM57? Bra där 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 27 januari 2010 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2010 Sennheiser SM57? Bra där 🙂 Hehe. Ja just det. Shure heter den ju. Sennheiser har ju gjort andra grejer. Men jag blev mentalt förvillad av den klisterlapp som fanns ovanför alla Shure-mikarna i den montern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.