Derileec Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 (redigerat) Vf låter det skit i fl studio 9 när man drar på högvolym? Sen om jag sparar ner det till wave låter det bra även på hög volym! är jag noob 😄? btw här är filen jag jobbar med just nu ingen top track än 😳http://www.mediafire.com/?mjxmq55zqbm Just denna del låter mojje i mina högtalare...har inga monitorer btw :/ Redigerat 23 januari 2010 av Derileec Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 (redigerat) Gött, det indikerar att der var ett virus i filen... Eller en trojan... från sajten... Redigerat 23 januari 2010 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Derileec Postat 23 januari 2010 Trådstartare Dela Postat 23 januari 2010 (redigerat) Gött, det indikerar att der var ett virus i filen... Eller en trojan... från sajten... va? ska ladda ner den ja med! ska se har avira+anti-maleware Nix inget alls! tror du har Trojan i din dator! Redigerat 23 januari 2010 av Derileec Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cRiTza Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 va? ska ladda ner den ja med! ska se har avira+anti-maleware Nix inget alls! tror du har Trojan i din dator! Jag hittade heller inget virus i filen. Vet inte heller varför det låter skit när du drar på hög volym i FL. Visar clipindikatorn rött när du spelar, har du tryckt upp ljudnivån så mkt att det distar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Derileec Postat 23 januari 2010 Trådstartare Dela Postat 23 januari 2010 Jag hittade heller inget virus i filen.Vet inte heller varför det låter skit när du drar på hög volym i FL. Visar clipindikatorn rött när du spelar, har du tryckt upp ljudnivån så mkt att det distar? åå hitta felet xD hade råka sätta en compressor på +12 DB 😉 he he sorry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emili01 Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 åå hitta felet xD hade råka sätta en compressor på +12 DB 😉 he he sorry Lätt hänt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cRiTza Postat 23 januari 2010 Dela Postat 23 januari 2010 åå hitta felet xD hade råka sätta en compressor på +12 DB 😉 he he sorry Aha................. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.