Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TÀnkte ge farsan en akustisk stÄlstrÀngad gura att drömma sig bort med. Behöver lite tips pÄ gitarrer som ger mycket för pengarna i prisklassen 3-4000 kr. Han kommer inte att kunna testspela gitarren innan han fÄr den sÄ det mÄste vara ett "sÀkert kort". Vanlig trÀfÀrgad dreadnought.

Tack pÄ förhand!

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

En tanglewood kanske?

alex30free (oregistrerad)
Postat

Jag köpte den hÀr Tanglewood för en mÄnad, sÄg att den nu blev utsedd till bÀsta ljudande gitarr under $500

TRSJVSMED.jpg

Postat
Jag köpte den hÀr Tanglewood för en mÄnad, sÄg att den nu blev utsedd till bÀsta ljudande gitarr under $500

TRSJVSMED.jpg

Vilken modell?

Postat

TRSJ VS

Postat

I vilket sammanhang fick den utmÀrkelsen?

Funderar pÄ att köpa den frÄn dv247, kostar 337 euro. Fick du den billigare nÄgon annan stans?

Postat

Hej,

jag kÀnner en person pÄ dv247, sÄ om du PM:a mig din email sÄ kan jag fixa lite rabatter till dig och fÄ dig i kontakt med honom!

"Voted Number 1 by Acoustic Guitar magazine as the best guitar under $500 in the USA, ... The Tanglewood TRSJ Jumbo acoustic guitar with solid spruce top and.."

och Àven hÀr

"Heralded as the Best Acoustic Guitar under ÂŁ500 by "Guitar & Bass Magazine" in their "Gear of the Year Awards 09" this is a high quality addition to any guitarist's collection, no matter their skill level."

DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)
I vilket sammanhang fick den utmÀrkelsen?

Funderar pÄ att köpa den frÄn dv247, kostar 337 euro. Fick du den billigare nÄgon annan stans?

Kolla med Helges HÄla. De finns visserligen i VÀxjö men de brukar ha den. Hör med dem först.

http://www.helgeshala.com/guitar/index.php...;gallery_cat=50

Redigerat av DieHard
Postat

Om budgeten Àr 3000-4000 och det ska vara nytt sÄ tycker jag att du ska kolla in Yamahas FG720 eller FG730. Oerhört lÀttspelade, fin ton och om de hÄller god Yamahastandard ett instrument som far din kan ha livet ut. SÀkrare kort Àn sÄ finns knappt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.