Sepejens Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Hej. Jag heter Jens, 19 Ă„r, och se pĂ„ fan: precis den typen av forum jag behöver. Sysslat med musik (mer eller mindre seriöst) under nĂ„gra Ă„r nu, spelar bl a fiol. Ăr nybörjare nĂ€r det kommer till allt arbete efter sjĂ€lva inspelningen men har fĂ„tt upp intresset som fan pĂ„ senare tid. Just dĂ€rför kĂ€nns det gjutet med ett forum som detta. Med tĂ„lmodiga musiker som lÀÀÀngtar efter att fĂ„ svara pĂ„ mina frĂ„gor đ Musiksmaken Ă€r bred som en ladugĂ„rdsvĂ€gg. VĂ€xt upp med rock och blues, men nĂ€r det kommer till att spela sjĂ€lv brinner jag för jazz. Döds- och svart-metall av den tyngre skolan gĂ„r ocksĂ„ ner. Och ja, det mesta GĂ R faktiskt ner. Smashing Pumpkins Ă€r bland de största husgudarna. Tillsammans med Tom Waits, Isildurs Bane, Meshuggah m m... För övrigt sĂ„ Ă€r jag en obotlig slashas som lever pĂ„ min flickvĂ€n och mina kompisars tillgĂ„ngar och super alldeles för mycket. Men hey, en dag kanske man blir rockstjĂ€rna och miljonĂ€r? đ Det fĂ„r vĂ€l rĂ€cka, frĂ„ga om ni undrar nĂ„got!
insolitus Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 VĂ€lkommen! Hoppas vi kan svara nu dĂ„... đ
Sepejens Postat 22 februari 2004 TrĂ„dstartare Postat 22 februari 2004 Hoppas vi kan svara nu dĂ„... đ Tror inte det kommer röra sig om speciellt avancerade frĂ„gor. SĂ€rskilt inte i början đ
insolitus Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Bra! DĂ„ kanske till och med jag kan svara! đ
Neko Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Hej och vĂ€lkommen till forumen. Hoppas du fĂ„r nĂ„gon nytta av oss. đ
tordA Postat 23 februari 2004 Postat 23 februari 2004 HiYa đ fiol đ spĂ€nnande ! jag kommer att engagera en hel grupp fiolspelare frammĂ„t sommaren. vem minns inte Nordman, RIP đ
Sepejens Postat 23 februari 2004 TrĂ„dstartare Postat 23 februari 2004 vem minns inte Nordman, RIP đ Hmm, Ă€r han död? đ HurdĂ„ engagera fiolspelare?`*nyfiken*
tordA Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 vem minns inte Nordman, RIP đ Hmm, Ă€r han död? đ HurdĂ„ engagera fiolspelare?`*nyfiken* gruppen Nordman finns inte mer đ det Ă€r fiolspelarna i ett folkdanslag jag behöver för ett musikprojekt, har du hört "Nordman" sĂ„ Ă€r det i den stilen đ
Sepejens Postat 26 februari 2004 TrĂ„dstartare Postat 26 februari 2004 Har hört Nordman, t o m sett honom live nĂ„gon gĂ„ng nĂ€r jag var liten som fan đ
Âźoffe Postat 26 februari 2004 Postat 26 februari 2004 Howdy se-pe! VĂ€lkommen in i en brokig samling! Kolla in den hĂ€r http://www.pcmus.com/ Ger en del tips inför digitaliserandet av fiolens vackra toner. đ Ser fram emot lite demos typ Svend Asmussen dĂ„ nĂ€r du vĂ€rmt upp se-pe-u:n! (cpu:n alltsĂ„, nĂ€e fy fan den sög fett....sorry) đ Âźoffe đ
Sepejens Postat 26 februari 2004 TrÄdstartare Postat 26 februari 2004 Ser fram emot lite demos typ Svend Asmussen dÄ nÀr du vÀrmt upp se-pe-u:n! Haha, dagens ordvits. Man tackar. Och tack för lÀnken!
Lundin Postat 7 mars 2004 Postat 7 mars 2004 Tjena sepejens..... đźđđ det tog en stund innan jag sĂ„g vad det stod... Tja
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.