Jump to content
Annons

Vocalsoul, någon som sjungit hos dom?


hwasser

Recommended Posts

Hejsan, jag undrar bara om det är någon här som sjungit hos Vocalsoul? Tyckar att det är lite märkligt att det går att det bara verkar gå att köpa lektioner genom sidan (men när man köper dom så väljer man inte när man ska ha lektionen) och att dom inte har någon adress någonstans på hemsidan =/

Redigerat av hwasser
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Verkar Mysko.

Ett bra tips är annars Voicecentre.se , Dom e seriösa och duktiga och Daniel har flera gågnger varit med i tidningen och pratat om sångteknik.

Har mailat dom om vart dom finns (i stockholm har dom sångundervisningen står det på sidan bara).

Grejen med Vocalsoul är att det är ända stället jag hittat hittils som lär ut Grunt (vissa kallar det growl), distorsion, heldistorsion och liknande =/

Redigerat av hwasser
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte sjungit hos Vocalsoul men "känner" Annika som undervisar. Hon har sin lokal vid Östermalmstorg i Sthlm, och jag tror det är där hon har alla privatlektioner. Om det är i grupp tror jag kursen kan hållas i andra lokaler, beroende på antal deltagare.

Jag vet tyvärr inte hur bokningen går till men kikade på sidan. Verkar som att om du registrerar dig på deras sida kan du kika i deras "onlinekalender". Där du kan se lediga tider, boka osv.

Bäst är nog att slänga iväg ett mail till dem ifall du har frågor. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte sjungit hos Vocalsoul men "känner" Annika som undervisar. Hon har sin lokal vid Östermalmstorg i Sthlm, och jag tror det är där hon har alla privatlektioner. Om det är i grupp tror jag kursen kan hållas i andra lokaler, beroende på antal deltagare.

Jag vet tyvärr inte hur bokningen går till men kikade på sidan. Verkar som att om du registrerar dig på deras sida kan du kika i deras "onlinekalender". Där du kan se lediga tider, boka osv.

Bäst är nog att slänga iväg ett mail till dem ifall du har frågor. 😄

Ok, verkar bra. Vill inte typ anklaga dom eller nåt, hittade bara inget om dom när jag sökte runt lite på nätet, och blir lite nojjig när man ska casha ut pengar, sånglektioner är ju inte billigt direkt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Lite märkligt att de inte skriver det i såna fall att adressen får man när man betalat och att man åtminstone säger att vi håller till här på Östermalm, eller vad nu det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

frostbubblan (oregistrerad)
Lite märkligt att de inte skriver det i såna fall att adressen får man när man betalat och att man åtminstone säger att vi håller till här på Östermalm, eller vad nu det är.

Men nu ljuger ju du! Du bor i Trångsund.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sandolin och gänget är seriösa så jag har svårt att se att dom tänker blåsa dig. Finns många ideer om hur man ska sjunga innom det som inte är klassiskt. Sandolins ideer passar många även om dom inte i alla lägen passar mig. Dock är det för många en framgångsrik väg och jag har ytterst svårt att se att inte detta skulle vara seriöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...