Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Räknar med att fidden eller nån gör en åt mej.

eller så köper du en kyckligkostym och låter någon tar kort på dig. Då skulle vi utnämna dig till medlam med Årets Avatar!

brendan-chicken.jpg

🙂

Postat

Jag har läst lite i On the Road nu, typ kanske 50-60 sidor och det har inte varit någon styckeindelning än. Ganska lättsamt och informellt skriven om man säger, tror den är oredigerad dessutom och det är ju lite kul!

Postat (redigerat)
7.02

Just det, que? 🙂

Edit:

Gissning : Du mätte just upp din lille?

Redigerat av Memphis
Postat
eller så köper du en kyckligkostym och låter någon tar kort på dig. Då skulle vi utnämna dig till medlam med Årets Avatar!

brendan-chicken.jpg

🙂

Undrar om det inte är mer din grej. Hade tänkt mej att byta ut äpplet mot ett påskägg eller nåt.

Postat
Undrar om det inte är mer din grej. Hade tänkt mej att byta ut äpplet mot ett påskägg eller nåt.

Påhittigt....

🙂

😄

Postat (redigerat)
Tiden det tog att lösa kuben

N.E.R.D!!!!!!!!!!!!!!!

(Nerdy Extremly Ridicously Dumb)

🙂😄😄😄

Redigerat av Memphis
Postat
Jag har läst lite i On the Road nu, typ kanske 50-60 sidor och det har inte varit någon styckeindelning än. Ganska lättsamt och informellt skriven om man säger, tror den är oredigerad dessutom och det är ju lite kul!

Läs dumskallarnas sammansvärjning istället. Den är mycket roligare, även om historien bakom är tragisk.

Postat
Wot? Det hade jag aldrig trott. Och vad betyder det där?

Vad trodde du det betydde då? Och det passade ju jättebra i sammahanget. Alltså mer allmänt och logiskt att ha ett ägg istället för en kyckling när man representerar påsken...hm.. eller är det det? 🙂 äh, skit sxamma. 😆

Postat
Vad trodde du det betydde då? Och det passade ju jättebra i sammahanget. Alltså mer allmänt och logiskt att ha ett ägg istället för en kyckling när man representerar påsken...hm.. eller är det det? 🙂 äh, skit sxamma. 😆

Tanken var alltså äpple, julgranskula, påskägg. Var kommer kycklingen in i bilden?

Postat

Jag var ute och skottade snö i drygt en timma förut. CpTung och blöt snö, tror jag förbrände all julmat och godis jag proppat i mih hela julen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.