Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag fick en inbjudan från micke till hatgruppen "Hatgrupper på facebook - nej tack" på facebook. Fick en liten overload av ironi, så jag ska nog gå och käka eller nåt.

😱 En polare skapade den gruppen som en reaktion mot hatgruppen för Idol-whatevers flickvän. Jag är inte med i många grupper, men den tyckte jag var värd ändå.

Postat
Jag kanske skulle starta en facebook-grupp för de som inte har facebook. 😱

Jag är med!!

Postat
sometimes you wanna go

where everybody knows your name

and they're always glad you came

NORM!!!!

😆

Postat
My favorite came in 1995, at a press conference in Moscow, when a couple of American reporters perfectly captured the essence of Yeltsin by heckling him as he stumbled into the room. As he burst through the side entrance with that taillight-red face of his, hands wobbling in front of him in tactile search of the podium, the two hacks in the back called out: "Nor-r-r-r-r-r-m!"

😆

Postat

pissmusik...

ja alltså den där "where everybody knows your name"...

ja alltså, den spelades alltid på toaletten på en studentpub i linköping xD

Postat

Vi har lite tomt i kylen och skafferiet just nu, så till frukost idag är det gammalt och hårt rostbröd med smör och drygt två veckor gammal sallad som är lite brun 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.