Dingbats Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 Nu har jag vart ute med min syrra och tagit promotionbilder på mig. Jag vet inte om jag vågar titta på dem. aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhhh SER JAG UT SÅDÄR!!! inte för att det är så fruktansvärt fult men herreGUD! jag ser ju inte ut alls annars när jag bara finns.
Pico Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 Dang, ACO missar tre, Hauswald 3 och Jonsson skjuter fucking fullt!
Pico Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 Dingis btw, de flesta brukar nog dopa sig med alkohol när de skall boosta självförtroendet lite snabbt. Sen kan man ju fundera hur bra den sortens lösning är i det långa loppet. Tror inte de flesta är så jävla kaxiga egentligen. 😉
Neosus Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 Tror inte de flesta är så jävla kaxiga egentligen. 😉 Sant som det är sagt! 😄
Pico Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 Jonsson! 31.7s före tvåan. 😉 Hauswald och ACO gjorde bort sig i sista skyttet och hamnar 7 och 8.
Dingbats Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 Dingis btw, de flesta brukar nog dopa sig med alkohol när de skall boosta självförtroendet lite snabbt. Sen kan man ju fundera hur bra den sortens lösning är i det långa loppet. Tror inte de flesta är så jävla kaxiga egentligen. 😄 Syftet var just nu att ha bra självförtroende så jag ser bra ut på bild, tror inte alkohol är bästa lösningen då 😕
Pico Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 Syftet var just nu att ha bra självförtroende så jag ser bra ut på bild, tror inte alkohol är bästa lösningen då 😕 Näe, då krävs nog video för att verkligen få med allt coolt sluddrande och så. 😄
Pico Postat 12 december 2009 Postat 12 december 2009 Svårt det där med bilder. Ogillar dem rätt rejält själv. Inte många bilder där jag känner att jag kan leva med den. 😕
Recommended Posts