Jump to content
Annons

Hjälp! Min Digi002:a vill inte...


hogge

Recommended Posts

Hej alla:

Jag har tidigare haft en väl fungerande Digi002:a. Så helt plötsligt en dag så bara dog kommunikationen mellan PC och 002:an. Nu har den varit på reparation och den fungerade på verkstaden. Glad i hågen kommer jag hem för att leka med den och inser då att problemet kvarstår???

När jag startar programmet så får jag ett meddelande om att enheten (002:an) inte är ansluten. Jag har kollat allt (av det lilla jag vet) och det verkar fungera. Kommunikationslampan bakpå 002:an lyser och porten fungerar (enligt datorn).. Men endå så vill min PC inte hitta studion..

Snälla HJÄLP!!!

Jag ska nu byta Firewirekort. Inte för att jag tror det hjälper men.....

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!

😄

Hogge

hakan@medrix.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej och jo förmodligen är det nåt med datorn och/eller Firewirekabeln. Men jag har provat att byta både kort och kabel utan framgång. Enligt datorn så fungerar också portarna utankonflikter så jag fattar ingenting.. **SUCK**

Jag får se med verkstaden, efter julhelgen, om dom verkligen testade den och startade upp programvaran, eller om dom bara kollade att själva 002:an startade upp...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...