tordA Postat 20 februari 2004 Postat 20 februari 2004 100 post jubileum sĂ„ det kan vara lĂ€mpligt med en liten presentation đ namnet "Rockfart" kommer frĂ„n Interconnected's forum dĂ€r moderatorerna döpte mig till "the Ol' RockFart" (uttalas alltsĂ„ med Amerikansk brytning, trots att det Ă€r ett Tyskt forum đź ) Jag bor i Stockholm. född 1951. började spela guitar 1967. första bandet 1969, đ var kroniskt berusad fram till 1987, đ dĂ„ jag tröttnade pĂ„ musik. hittade tillbaka till musiken 1999 tack vare AcidMusic har gjort musik med ett skrĂ€mmande antal musiker runt jorden (TACK Internet) men inga offentliga gig nu för tiden, đ nu orkar jag bara spela 50-60 min. innan jag kroknar. đČ har 2 pojkar, varav den Ă€lsta (15Ă„r) har spelat dödsmetal i 2 Ă„r (det gĂ„r nog över *suck* đ ) sjĂ€lv spelar jag alla stilar utom Country, HipHop eller Dansband (fast det höll pĂ„ att gĂ„ illa en gĂ„ng, men jag klev av i tid :- *pust* đ) fast HĂ„rdRock Ă€r det som ligger mig varmast om hjĂ€rtat, och Disco, och, och, och... sen 1987 Ă€r mitt yrke programerare i PC, databas och web. pĂ„ Ezboard heter jag Rod Steel Global, Rod Steel Ă€r ett alias jag blev döpt till i New York nĂ€r vi bodde pĂ„ Manhattan (47'th & Broadway) 1979. lite kort sĂ„ dĂ€r.... ( sitt inte bara dĂ€r, fyll pĂ„ kaffe sĂ„ kör vi... đ )
insolitus Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 ( sitt inte bara dĂ€r, fyll pĂ„ kaffe sĂ„ kör vi... đČ ) Mmmm...kaffe underbart! đ
Neko Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 Kul att fĂ„ veta lite mer om dig nĂ€r vi sett dig pĂ„ forumen sĂ„ lĂ€nge! đČ
Neosus Postat 21 februari 2004 Postat 21 februari 2004 Grattis till 100 post jubileumet. Roligt att lĂ€sa om vilka andra Ă€r. đ (Kanske jag oxĂ„ skulle presentera mig lite bĂ€ttre snart...hehe...) đČ
Lundin Postat 8 mars 2004 Postat 8 mars 2004 Howdy RockfaRT. Been there, done that med andra ord? Kul..... Tja. /D
tordA Postat 29 mars 2004 TrĂ„dstartare Postat 29 mars 2004 (redigerat) rykande fĂ€rsk bild, pĂ„klĂ€dd och allt... đ om det Ă€r nĂ„gon som undrar, sĂ„ Ă€r ackordet Em7May3sep1928 Redigerat 29 mars 2004 av Rockfart
insolitus Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 Ă h, det Ă€r ju nĂ€stan sĂ„ man blir lite sugen pĂ„ att lĂ€ra sig spela lite gitarr.... đ
Neosus Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 (redigerat) Snygg gitarr. Den verkar vara gammal som gatan. đ Redigerat 29 mars 2004 av Grahn
tordA Postat 8 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 8 augusti 2004 (redigerat) och som 1000postjubileum vad har hĂ€nt sen sist, "SilverSteel Fundation" HĂ„rdrocksTrance börjar ta sin slutgilltiga form med Shanna (California) som sĂ„ngerska en vacker dag kommer jag pĂ„ nĂ„got vettigt att sĂ€ga i forumet đ nu Ă€r det dax för fika.... IGEN đź Redigerat 8 augusti 2004 av Rockfart
Neko Postat 8 augusti 2004 Postat 8 augusti 2004 och som 1000postjubileum vad har hĂ€nt sen sist, "SilverSteel Fundation" HĂ„rdrocksTrance börjar ta sin slutgilltiga form med Shanna (California) som sĂ„ngerska en vacker dag kommer jag pĂ„ nĂ„got vettigt att sĂ€ga i forumet đ nu Ă€r det dax för fika.... IGEN đź skinn och ben đ
Stinkey (oregistrerad) Postat 8 augusti 2004 Postat 8 augusti 2004 Rock on!! Kaffe Ă€r gott, jag ska ta mej fan gĂ„ och koka en kopp sjĂ€lv. Grattis till tusen btw. đ
Jazzman Postat 8 augusti 2004 Postat 8 augusti 2004 (redigerat) jahapp.. grattis rockfart. FjĂ€rde att passera 1000.. hur orkar ni? đ ... a juste, kaffet đź Redigerat 8 augusti 2004 av Jazzman
Egghuvud Postat 12 augusti 2004 Postat 12 augusti 2004 Jaha jag trodde det var fartig rock liksom. đ
tordA Postat 14 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 14 augusti 2005 ytterligare en avdammning đđ det Ă€r strax dax att sĂ€ga ajö đ jag har inte bidragit med mycket men dĂ„ligt đ
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 ytterligare en avdammning đźđł det Ă€r strax dax att sĂ€ga ajö đ jag har inte bidragit med mycket men dĂ„ligt đ Det har blivit allt vanligare att anvĂ€nda mitt avdammningskoncept nu. + Alla snor mitt sĂ„ uppskattade idĂ©! đ
Jazzman Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 ytterligare en avdammning đ đł det Ă€r strax dax att sĂ€ga ajö đ jag har inte bidragit med mycket men dĂ„ligt đź hur menar du nu đ
Linus Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 har 2 pojkar, varav den Ă€lsta (15Ă„r) har spelat dödsmetal i 2 Ă„r (det gĂ„r nog över *suck* ) đ
tordA Postat 4 december 2007 TrĂ„dstartare Postat 4 december 2007 av-damm-i-damm och Ă€r jag lite tillbaka... đđđđ ytterligare en avdammning đđ det Ă€r strax dax att sĂ€ga ajö đ jag har inte bidragit med mycket men dĂ„ligt đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.