Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TÀnkte bara slÀnga upp lite bilder pÄ mitt o brorsans bygge av en absorbent för mellanregister och diskant.

Ska ha den i min lÀgenhet. Kommer bygga fler men denna gÄng hann vi bara med en.

Hade inte nÄn bra hÀngare hemma sÄ den Àr inte uppe pÄ vÀggen Àn.. post-9827-1255116356_thumb.jpgpost-9827-1255116364_thumb.jpgpost-9827-1255116373_thumb.jpgpost-9827-1255116384_thumb.jpgpost-9827-1255116502_thumb.jpg

Annons
Postat

Snyggt och vÀldigt inspirerande idé!

Jag ska sjÀlv fixa till lite akustik i mitt rum för att bli av med lite bas i hörnen samt fÄ en bra dÀmpning för sÄng.

Postat (redigerat)

Mycket snygg!

Men du ökar absorbtionsgraden ju mindre trÀ du omger den med. Du kanske kan skippa masoniten pÄ baksidan?

Edit: Glömde ett viktigt M

Redigerat av joachime
Postat
Mycket snygg!

Men du ökar absorbtionsgraden ju mindre trÀ du omger den med. Du kanske kan skippa masoniten pÄ baksidan?

Edit: Glömde ett viktigt M

jo, sÄ Àre sÀkert men nu blir den kompakt o smidig att flytta, alternativet Àr vÀl att sÀtta nÄt tygliknande istÀllet?

Postat

Snyggt!

Jag önskar att jag kunde fÄ till snygga absorbenter! :rolleyes:

Om du skall hÀnga dem dikt an mot vÀggen spelar det nog ingen roll.

Annars hÄller jag med joachime om masoniten.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.