Jump to content
Annons

Pioneer CDJ2000 och CDJ900


MR V

Recommended Posts

Annons

Lite gamla nyheter, men känns intressant. Mest för att se hur priset på CDJ1000 kommer påverkas.

20k per spelare är ju inte aktuellt för hemmabruk. Men de verkar helt klart intressanta. Frågan är väl om de är en tillräcklig uppgradering för klubbarna att uppgradera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite gamla nyheter, men känns intressant. Mest för att se hur priset på CDJ1000 kommer påverkas.

20k per spelare är ju inte aktuellt för hemmabruk. Men de verkar helt klart intressanta. Frågan är väl om de är en tillräcklig uppgradering för klubbarna att uppgradera.

jo jag har följt det från start, men sökte efter en tråd här och hittade inget så beslöt mig att starta en. 20k är lite mycket som du säger... tror definitivt att klubbarna som hyr proffs DJs kommer att slå till men dock inte de lite mindre, inte till en början i alla fall. trycket på att det skall stå två eller tre sådana på stället kommer nog att finnas från DJs... särskilt de som ställt in sig på att sluta sitta hemma och bränna skivor dagarna i ända... visst hade det varit gött! funderar faktiskt själv på att införskaffa två eller tre cdj 1000 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror CDJ-2000 är standard om något år. På riktiga klubbar det vill säga, hör i Sverige kommer de nog knappt synas till. Har sätt dem redan på filmer från stora klubbar.

Den verkar ju hur grym som helt, du kan peka ut cuepoints tycker jag är skitkul. Finns massa coola grejer. Skönt att ha alla låtar sorterat på datorn och trådlöst kunna synca med spelarna. Allt verkar så enkelt också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...