Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jag synar din Rick Astley och höjer med . Uuuä, det var ju inte samma tonart...
SadamJR Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Men ååååh, herregud 😏Det ligger en nyhetsartikel på sportbladet om att assyriska fick en flaska med kebabsås inkastad på planen under en fotbollsmatch, vilket de tydligen ska bli bestraffade för. I anknytning till artikeln finns en såndär webfråga. Där frågar man hur hård domen bör bli. Alternativen är "Mild" och "Stark". Kebabsås. Då är det väl rasism?
Gote Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jasså nu helt plötsligt är man rädd om levern... 😏
SadamJR Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Dricker jag några öl kommer jag inte falla ned död. Min lever kommer dock ta stryk av det, som kanske inte märks på en gång, men kanske om 10-15 år. Känns som en onödig risk att ta. 😛 Håller med. Obs att jag inte var okänslig. Letade bara efter ett kryphål.
SadamJR Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jasså nu helt plötsligt är man rädd om levern... 😛 Man ska va rädd om alla sina organ. Inre som yttre.
Fidden Postat 5 november 2009 Trådstartare Postat 5 november 2009 Jag synar din Rick Astley och höjer med . Haha, fantastiskt! 😛
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Bara för det tog jag ut Never Gonna Give You Up på piano precis...
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jasså nu helt plötsligt är man rädd om levern... 😆 😛 Håller med. Obs att jag inte var okänslig. Letade bara efter ett kryphål. Tror du inte jag letat själv... 😛 Visste ni förresten att det är 0,5% alkohol i alkoholfri öl? 😳
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Det var vad din mamma sa... 😛 DIN mamma höll munnen öppen...
SadamJR Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 😆 Tror du inte jag letat själv... 😛 Visste ni förresten att det är 0,5% alkohol i alkoholfri öl? 😳 Är fortfarande nyfiken på vad den där sjukdomen kallas, och hur man får den.
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Längsta är ingen tebjudning. Damn right! Längsta = serious business!
Recommended Posts