Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 3


Fidden

Recommended Posts

Solna centrum. Vanligtvis blåa linjen, men nu håller dom på och bygger om, så ni får tar ersättningsbussar. Tror det är 989 från Rådhuset.

Hur dags kommer ni vara där typ? Kl tolv?

Jag kollade tågtider förut och vi är nog på centralen 11:49, för typ 11:10 gick ett regionaltåg. Annars är det länståg med byte och då är det en timmas restid istället. Så strax efter 12 är vi nog där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2244

  • Fidden

    2211

  • Dingbats

    2079

  • debatt

    1569

Postat mest i detta ämne

Eller så tar man röda linjen till Hornstull och går över Västerbron till Thorildsplan och grön linje en station till Fridhemsplan och byter till blå linje.

Eller så tar man pendeln till Märsta, byter till tåg mot Västerås och liftar tillbaka till Solna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Jag kollade tågtider förut och vi är nog på centralen 11:49, för typ 11:10 gick ett regionaltåg. Annars är det länståg med byte och då är det en timmas restid istället. Så strax efter 12 är vi nog där.

Stannar regionaltåget i Märsta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag tycker Karlbergs station är väldigt mysig. Skulle gärna bo där i Birkastan. :rolleyes:

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Eller så tar man pendeln till Märsta, byter till tåg mot Västerås och liftar tillbaka till Solna.

Ja det är ju ett annat mycket bra alternativ.

Link to comment
Dela på andra sajter

min kompis drog bland annat in $1000 i september på en nystartad sida som grejar med wordpressdesigns (det var första månaden) och sen sålde han en hemsida han gjorde för sitt gymnasieföretag (han gick sam-ekonomi) för €1000. 😛 helt sjukt, han är 19 och tjänar bra som fan

Link to comment
Dela på andra sajter

min kompis drog bland annat in $1000 i september på en nystartad sida som grejar med wordpressdesigns (det var första månaden) och sen sålde han en hemsida han gjorde för sitt gymnasieföretag (han gick sam-ekonomi) för €1000. 🤪 helt sjukt, han är 19 och tjänar bra som fan

Orättvist 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...